"Predstavljajte si"
Predstavljajte si, da ni raj
To je enostavno, če boste poskušali
Ne pekel pod nami
Nad nami le nebo
Predstavljaj si vse ljudi
Živi za danes ...
Predstavljajte si, ni nobenih države
To ni težko narediti
Nič ubiti ali umreti
In nobena religija preveč
Predstavljaj si vse ljudi
Živeti življenje v miru ...
Morda boste rekli, da sem sanjač
Ampak nisem edina
Upam, da boš nekega dne se nam pridružite
In svet bo kot eden
Predstavljajte si, ne imetje
Zanima me, če lahko
Ni potrebe za pohlepa ali lakote
Bratstvo človeka
Predstavljaj si vse ljudi
Delitev ves svet ...
Morda boste rekli, da sem sanjač
Ampak nisem edina
Upam, da boš nekega dne se nam pridružite
In svet bo zaživel kot ena
ZDRUŽENI NARODI Svetovne zdravstvene
ORGANIZACIJA višjega sodišča
Sedenje v
VSE slabše ali boljše SODIŠČE NA SVETU
SLUHA
MED: WADJULARBINNA NULYRIMMA
IN: Anglikanske Cerkve Westminister
IN: vzhodno pravoslavno cerkvijo ISTANBUL
IN: protestanti CERKVE 33.000
IN: Rimskokatoliške cerkve ROME
Sveto pismo
Različici King James
2 CHRONICLES 06:36
'' Ko ljudje greh zoper vas - in ni nikogar, ki ne SIN - IN V svojo jezo si pustil svojih sovražnikov jih poraz ODNESITE za zapornike nekaterih drugih ZEMLJIŠČA, četudi je ta dežela je DALEČ, poslušajte svojo ljudske MOLITVE. ČE NI V TEJ ZEMLJI SO pokesali in k tebi moli, priznal KAKO grešni IN Wicked so bila, slišati njihove molitve, Jahve. ČE JE V TEJ ZEMLJI resnično in iskreno pokesali in k tebi moli se soočajo PROTI TEJ ZEMLJI, ki vam naši predniki, je to mesto, ki ste ga izbrali, in to tempelj ki sem HAVEW gradnje za vas, nato pa poslušali njihove molitve. V svojem domu v nebesih jih slišimo in milostna do njih in odpusti vse grehe svojega ljudstva.''
20. dan septembra 2013 sem WADJARLABINNA NULYARIMMA, GUNGALIDDA ELDER iz grma v območje, ki je DUMMULLI, BULLOOROOWURRA IN DOOMBURRA pozneje znan kot Wentworth POSTAJI nato WESTMORELAND POSTAJA HORSE ISLAND in osem Mile, S TEM SE zaprisežena MAKE prisego ter podpirajo in Recite kot sledi: -
1. V Avstraliji, države, ozemlja in Shires BILA ŽIVAL DUMMULLI, BULLOOROOWURRA IN DOOMBURRA moški, preden posiljujejo ženske, ugrabitev otrok in jih dala v krščanski misijonar koncentracijskem taborišču znan kot Doomadgee Aboriginov SKUPNOST.
2. V Avstraliji, države, ozemlja in Shires naloži CERKVE, naseljencev in policijsko SKLADU Z papeška bula ZA 1155 AND 1455 IN JASNO zemljišča, na pojmu Terra Nullius Nato raziščite LEASING naši državi in ljudem in podjetij, ki bi lahko pasejo živino ali KASNEJE POIŠČITE zlato, diamanti, cink, baker in uran. CERKEV širijo krščanstvo VIA Christian BRATOV IN DRUGIH apoenih.
3. V Avstraliji, države, ozemlja in Shires SO kot posledica DOKAZOV eno stvar se uporablja za upravičeno spremljanje v drugačnih. IE. Papeška bula 1155 AND 1455 napeljevanje, spodbujanje, pomoč in napeljevanje h genocidu irskega IN Aboriginov AS Interpol in Združeni narodi,'' biti tako previdni kakor kače in nenevarna in golobom'' MATTHEW 10:16 pri vračanju irskih in avstralskih LAND - premoženjske koristi, pridobljenih in pobiranje najemnin, irskih in Aboriginov, katerih ozemlje zasedajo papeška bula 1155 AND 1455 Invaders DO Rim in Westminister likvidacije.
4. V Avstraliji, spodbujala in spodbujati IN KONSTRUIRANJE IN podpirale druge, da kršijo mojo osnovnih dokumentov za človekove pravice, ki jih metali na bencin BOMB v moji pisarni AT prvotnega veleposlaništvu, kot sem ravnokar podpisala Višje sodišče v Avstraliji zapriseženo izjavo in pozivom.
5. Skupnost držav Avstralije AHVE ZAGOTOVLJENE MY pravice so kršene in moje življenje ogroženo in sem izčrpana vsa domača pravna sredstva, preden zaprosite za politični azil OD 450 diplomatskih in konzularnih predstavnikov ALI napotila približno AVSTRALIJI z omogočanjem tega.
6. V Avstraliji, DRŽAVE New South Wales, Victoria, Zahodna Avstralija, Queensland, Južna Avstralija, Tasmanija, Northern Territory, Avstralski glavni ozemlju in 659 Shires kršijo duhovni SONGLINES BU prečkanju avtohtonih meje s UVEDLA MEJE.
7. V Avstraliji, DRŽAVE New South Wales, Victoria, Zahodna Avstralija, Queensland, Južna Avstralija, Tasmanija, Northern Territory, Avstralski glavni ozemlju in 659 Shires SO protipravno odtujeni UPORABE totemi več kot 500 Aboriginov narodov, ki čakajo na SPREJET KOT DRŽAV ČLANIC Generalne skupščine Združenih narodov.
8. THE 500 Aboriginov NARODOV, KOT SODIŠČA viteštva, ne bi nikoli DOVOLJUJEJO odtujen totemi ali simboli drugih narodov brez predhodnega odobrita 500 Aboriginov narodov ali Sodišča viteštva. Če se to pojavi 500 Aboriginov narodov ali SODNI viteštva bi omogočila odstranjevanje. KEVIN BUZZACOTT ODSTRANITI grb, tako da bi se lahko skrajni SODIŠČE DODATEK.
9.The UPORABA WADUL (KANGAROO) IN JUDABOO (EMU) O grbu so bili Zmagovalec krajo od Aboriginov ljudi s strani v Avstraliji in je zapustil zevajoče luknje v naši duhovni sistem, ker federacije. SBORIGINAL ŠOTOR Veleposlaništvo 30. obletnici je bil, ko ELDER KEVIN BUZZACOTT grb STARE Parliament House v znak protesta.
10. Oborožen z nacionalni ponos, Stalni odbor za pravne in ustavne zadeve iz Commonwealtha predstavniškega doma PREISKAVE začetka uporabe grba STRINJA pravni položaj AMORIAL LEŽAJIH Avstralije je negotova. Skupnost držav Avstralije grb POVPRAŠEVANJE.
11. AS papež IN KRALJICE so izdali APOLOGIES irske in avtohtone ljudi, ki jih papeški BIKOV in dejavnost katoliške in anglikanci CHURCHS MORA Interpol in Združeni narodi ZAGOTOVITI 370 milijonov domorodcev imajo zemljo - s kaznivim dejanjem VRNE, razumno nadomestilo IN najemnina, ki jo okupatorji / INVADERS DO Rim in Westminister likvidacije. PREBERITE mirovne pogodbe iz Versaillesa, atlantski charter in Združenih narodov zakonov.
12. JEZUS SIAD kristjane,'' Pojdite po vsem svetu in oznanite evangelij.'' MARK 16:15 Jezus ni nikoli rekel UPORABA papeški bikov, razdelite Katoliška cerkev na invazijo, mučenje, posilstvo, umor, ugrabitev strupa, jemljejo ALI neusmiljeno ubiti . JEZUS TUDI NIKOLI SKED ZA NARODOV gredo na katero koli EXTENTTO ZAGOTOVITI ljudje iz vsega sveta so kratene tehnologije, ki se lahko uporabijo za ASSIMILIATE 370 milijonov domorodcev KDO IN ZVEZE Avstralije je nenehno aretiran v Doomadgee obsodili na neudeležbo na volitvah v Invaders neskončne VOLITVE .
13. Katoliške in Anglikanske Cerkve pomagali in podpirale Commonwealtha, države, ozemlja in Shires krši PRAVICE Aboriginov NARODI IN ZATO MORA zagotovili njihovo polno pravno odgovornost.
14. Vrhovni sodnik Terrence Higgins FOUND RV izvršitelj JE BILO 2011 AVSTRALSKI USTAVA ACT (UK) razveljavljena in tako ni več veljaven v Avstraliji. VSAK KOLONIJA NA SVETU ima neveljavno Ustavo, ker pogodbe iz Versaillesa in Atlantski listini.
15. HTTP :/ / WWW.VATICANHOLYSEEAPOSTOLICNUNCIATURE.BLOGSPOT.COM
Zagotavlja podporne zgodovinskih dokazov VKLJUČNO papeška bula 1155, 1435, 1455, 1493.
Zapriseženi pred menoj
ALEXANDER MARCEL ANDRE SEBASTIAN BARKER sodni izvršitelj
PODPIS
WADJULARBINNA NULYRIMMA
GREATEST Aboriginal ELDER
AVSTRALSKI OCEANIJA
MODROST ENI ABORIGNAL starešina, ki so izvedli genocid precedens v Avstraliji MORA INSPIRE 370 milijonov domorodcev.
INTELLECTUALIZE SVOJE žalosti, REAKCIJA formata SVOJE travm in projekt, ki ga energije v višini 370 milijonov avtohtonih ljudstev strani.
ČE JE AVSTRALIJA 0,9 do 1% svetove KATOLIŠKE PREBIVALSTVA in sem dobil papeževo opravičilo Kitajska v 30 dneh in Oceanija v roku 60 dni,
In Združenih narodov COVENANT za pravice 370 milijonov domorodcev ZAGOTOVI, ko sem google translate tega v 72 JEZIKOV
POTEM 370 milijonov domorodcev MORA PIŠITE NJIHOVIH STRANI v enaki obliki kot zgoraj in postavimo na spletu v 72 jezikih.
ENERGY VODILA ME-SAY odhajam na cesto SEDAJ zaradi prometa le 12 sekund, preden en avtomobil odstrani anothers vhodnih vrat.
In pozivam New South Wales POROČANJA POLICIJA sam SNEMANJE IN VICTORIA 6 dni, 1440 ur, pod 86.400 minut, 5.184.000 sekund kasneje.
Vaša varnost je NAPREDOVANJE ZARADI ENEGA iste vrste. JE USODA BARKER MUM VIA AVSTRALIJI hiši v Londonu srečal izvršitelj oče.
Anglikanci, katoliki, Eastern Orthodox IN 33.000 protestantskih CERKVE NE KILL ME - najemnin veš VAŠ genocida v Raz.
Povedal sem Sir Anthony Frank Mason Ni važno, kako težko življenje je bilo VANESSA CAMILLE BAYLISS me vedno zaščiteni. Kako dolgo, preden umrem?
ENKRAT STRANI dani na spletne strani v 72 jezikov, ki jih mora natisniti UPORABA mednarodnega prava, ki OB IT za vsakega enega tujega diplomata
IN ZAHTEVA politični azil AS so vaše pravice kršene, je tvoje življenje v nevarnosti in ste izčrpali vsa domača pravna sredstva.
ČE STE opravičilo vseh Googlovih papežev do Oceania, PRIROČNIK 500.000 Aboriginov pojavljajo, naj sledijo 12 zgoraj navedenim svetu, se bo spremenilo.
ČE STE VSE slediti 13 zgoraj navedenim ne boste imeli VERODOSTOJNOST če vaše strani JIH Mirovni ni podpisan prvi. Hvala.
Predstavljajte si svet, SODIŠČE
Kjer je vsak PEOPLE IN
WORLD MADE Mednarodno pravo
Kot sem že
ZDRUŽENI NARODI PRAVNA
Precedens, da lahko samo
SAMO SE UPORABLJA 700000000
IMAGINE človek, ki je dobil
Saint papeža Janeza Pavla opravičilo
Na Kitajsko v 30 dneh
Do Oceania v roku 60 dni
JAZ SEM SAMO COMMANDER
SO čaščenja VSAK DIPLOMAT
PREBERITE na avstralski diplomat
HVALA moj učitelj SIR ALAN WATT
HVALA VSAK diplomat v Avstraliji
AFGANISTAN ALBANIJA ALŽIRIJA ANGOLA ARGENTINA AVSTRIJA BANGLADEŠ BARBADOS BELGIJA BELIZE BENIN Butan BOLIVIJA BOSNA BOCVANA BOLGARIJA Brunei KAMBODŽA Kamerun Kanada Čile Kitajska KOLUMBIJA COOKOVI OTOKI KOSTARIKA Slonokoščena obala HRVAŠKA KUBA CIPER CZECHOSLAVAKIA DARAMALASAM DANSKA DŽIBUTI DOMICICA ECAUDOR EGIPT SALVADOR ERITREJA ESTONIJA ETIOPIJA EVROPSKA UNIJA FIDŽI FINSKA FRANCIJA GAMBIJA GRUZIJA NEMČIJA GRČIJA GVATEMALA GVINEJA HERCEGOVINA Svetim sedežem MADŽARSKA ISLANDIJA Indija Indonezija IRAN Iraku Irska Izrael Italija Jamaica JAPAN JORDAN Kazahstan Kenija Kiribati, KOREJA Demokratična republika Koreja KUVAJT LAOS LATVIJA Libanonu Lesoto Timor Libija Litva Luksemburg MAKEDONIJA MADASGAR Malavi Malezija Maldivi Moldavija MALI MALTA Mavretanija Mauritius MEHIKA MONAKO MONGOLIJA MAROKO MOZAMBIK MJANMAR NAURU NEPAL NIZOZEMSKA NOVA ZELANDIJA NIGERIJA NORVEŠKA OMAN PAKISTAN PANAMA Papua Nova Gvineja Paragvaj Peru FILIPINI POLJSKA PORTUGALSKA Katar Romunija Rusija Ruanda SAMOA SAN MARINO Savdska Arabija SENEGAL SRBIJA SEJŠELI SINGAPUR SLOVAŠKA SLOVENIJA SALOMONOVI OTOKI SOMALIJA Južna Afrika Španija ŠRILANKA Sudan Surinam Svazi ŠVEDSKA ŠVICA SIRIJA TAJSKA TANZANIJA TIMOR kreolščina TUNIZIJA TURČIJA TUVALU UGANDA UKRAJINA Združeni arabski emirati Velika Britanija Združene DRŽAVE AMERIKE URUGVAJ UZBEKISTAN VANUATU VENEZUALA VIETNAM JEMEN Zambija Zimbabve
Predstavljajte si človeka, ki je dal
Njegov najboljši SO boste dobili
LAND BACK IN zberemo najemnine
VEM, če ste napisali, PIŠITE, PIŠITE
In dal na internetu WORLD
GOOGLATE INTO 72 LANUGUAGES
Bo zagotovila vse deluje
AMPAK SAMO Lahko napišete ZGODBO
7000000000 vas čaka
PUT moje ime, kaj pišeš
Da se bo našel 370 milijonov
Da se bo našel 700 milijonov
STE DELALI, kdo JAZ SEM ŠE?
ALEXANDER MARCEL ANDRE SEBASTIAN BARKER sodni izvršitelj
Laični miru na Redfern registru so prostovoljci.
Morda ne bodo na voljo v kratkem času ali ob vsakem času dneva.
Fr Frieha Akiki JP 61 2 9328 2148
Mohammed Said Hamden Alkhub 61 4 1155 1293
Ga Carolyn Therese Andersen 61 4 1301 9544
Peter Balin 61 2 9355 8299
Andrew Martin Bellamy 61 4 2525 2535
Gospa Roslyn Lesley Blair 61 2 9319 7175
Michael Bolton 61 2 9698 2644
Michelle Ivy Bowen 61 4 1153 1446
Ga Sharn Maree Brazier 61 2 9699 5499
Margaret Patricia Brodie 61 2 9319 1042
Antonio Castillo 61 4 0864 0084
Philip Chant 61 4 2581 6532
Ga Kathryn Lynette Churhill 61 4 1217 3143
Gospod Rodrigo Francisco Cillero 61 2 9319 2154
Ga Robyn Sandra Cleere 61 2 9310 2140
Gospod Harry Clifford Cole 61 2 9698 5680
Richard John Davies 61 4 1126 4623
Gospod Lyall James Dennison 61 4 1549 9967
Ga Christie Dunn 61 4 0167 9728
Miss Kelly Nicole Dunn 61 2 9319 2154
Roger Charles Edmonds 61 4 0977 3719
George Elfes 61 2 9243 3428
Gospod Kevin Brian Strah pred 61 4 2326 3416
Dr Daphne Padma Fitzroy-Mendis 61 2 9698 3060
Gospod Jaycen Neville Fletcher 61 4 2105 1866
Gospa Janine Gay Francoska 61 4 1626 5787
Alan John Graham 61 4 1292 2451
Gospod Derek Paul Hayden 61 4 1631 6518
Denis Albert Hennessy 61 2 9202 6907
Ivan Peter Hernandez 61 4 0944 6314
Raymond Thomas Hetherington 61 2 8303 5256
David Michael Hickey 61 4 1760 3132
G. Grant George Robert Holman 61 4 1289 4099
David Wayne Hopkinson 61 4 0540 0608
David Edmun Horscroft 61 4 1778 0949
Ga Mildred Ingram 61 4 19 1699
Redfern DOM
29-53 HUGO STREET Redfern 2016
New South Wales AVSTRALIJA
61 9288 5720 612 9288 5715
MESTO Sydney Zbriši pošta MESEČNA
Karkoli E-pošta je črta MESEČNA
Redferncc@cityofsydney.nsw.gov.au
Karkoli ELEKTRONSKI se ne izbriše MESEČNA
RedfernCommunityCentre@gmail.com
Vendar, takoj ko moj e FULL IT upari
Karkoli EMAIL JE TREBA so stalno
Avtor Wadjularbinna Nulyarimma ob 20:15 Ni komentarjev:
Email ThisBlogThis! Delež k TwitterSkupna na Facebooku
Predgovor Razodetje
Apostol Janez je bil najbolj slavili krščanski voditelj skozi Malo Azijo, še posebej okoli Efezu, kjer je bil pastor za večino zadnji polovici prvega stoletja. On je preživel vse druge apostole, pri izpolnjevanju Jezusovega prerokbe v Jn 21, V.20-24. Evangelij da je nosila njegovo ime (pisno okoli 85 našega štetja je bil takojšnja uspešnica med poznih stoletja kristjani 1. tako, da je knjiga, ki ga približno 10 let kasneje, saj skoraj v celoti na prerokbe in grafično drugačna, vendar je kljub temu sprejeti in se uporabljajo v cerkvah, za več 300 let.
Vsi zunanji dokazi kažejo na pisno razodetja po Janezu, ko je bil pregnan na otok Patmos v času vladanja rimskega cesarja Domicijana (91-96 n.št.), za, kot je dejal, "Božjo besedo in pričevanje Jezus Kristus. " Dokazov je bilo ugotovljeno, da so bili Patmos in okoliških otokov dejansko uporablja za Zapreti zapornike ali ti "sovražniki države" v tistem obdobju zgodovine. Da bi pisanje Razodetja v tradicionalno sprejete dne 95. našega štetja, v bližini samem koncu Janezovega življenja in okolici.
Otok Patmos leži približno 37 kilometrov zahodno jugozahodno od Mileta v Sredozemskem morju. To je približno deset kilometrov dolgo in šest milj širok na severnem koncu, in je sestavljen predvsem iz vulkanskih hribov in skalnata tla. To je bil otok Rimljani uporablja izžene zapornikov. To je bilo leta 95 našega štetja med vladavino rimskega cesarja Domicijana, da je bil apostol Janez tukaj izgnanstvu po veri v Boga. To ni bila tropski raj. To je bil osamljen, zapuščen, neplodna mesto. Ampak to je dan Gospodov, in kljub temu je bil John sam in v obupnih razmerah, se je odločil, da častijo Boga. Malo je John zavedaš, da to čaščenje izkušnja ne bo le dramatično spremeniti svoje življenje, bi to vplivalo na prihodnje rodove in vplivajo na usodo celotnega sveta.
Kako je bilo Razodetje pokazala, da John - Nobena druga knjiga v Bibliji, tako natančno in v celoti razloži svoj nadnaravni izvor, svojo verigo prenosa, in natančnega načina sporočilo je bilo sporočeno pisatelj. Poudarja tudi, da je bil John ukazal, da pišejo samo o stvareh, za katere je bil osebno priča. Bistvena točka je to: John nenehno priča v vsej knjigi, da je "videl" in "slišal" stvari, o katerih piše.
Hal Lindsey pove o Danielu in nekatere stvari, ki jih je prerokoval in ni razumel pomen. Ko je vprašal o pomenu, je povedal je: "Ampak za vas, Daniel, utihni besed in zapečati zvitek do časa konca; veliko teče sem in tja, in znanje se poveča." Bil je nato povedal, da "Pojdite Daniel, za se besede zaprte in zapečatene do časa konca Mnogi se očistimo, in je bele barve, in rafinirano, toda zlobni so dobili bolj zloben;. In nobena od zloben, se razume, ampak pametno, se razume. " Hal navaja, da je prišel na njega, da je vse, kar je treba napisana v prerokbe o koncu časov je bilo že napisano. Torej, če prerokbe zaprta in zapečatene, mora biti s kodiranjem sporočilo do časa, da se je treba razumeti, prispe.
John ni treba predstavljati grozote je opisano. On jim priča iz prve roke, s svojimi očmi in ušesi. Posnel je točno to, kar je videl in slišal. Pomislite Janeza ne kot pesnik, niti izmišljeni romanopisca, saj mnogi tako imenovani "svetopisemske znanstveniki" so skozi leta. Razodetje ni prispodoba. To ni zbirka skrivnostne, nerazumljive simbolike. To ni izmišljotina. To ni arcane Lari fari. To je življenje, dihanje, preroški in zgodovinsko poročilo o dogodkih, ki še poteka. Napisan je treba razumeti z generacijo, ki je bil blizu izpolnitvi osupljivo stvari, napovedanih za neposredno pred Jezusov prihod Mesija. Verjamem, da smo, da je generacija.
John je razmisliti, kako zloben srečni, medtem ko je trpel, je skoraj zlomil njegov duh. "Dokler nisem šel v svetišče Božje, nato sem razumel njihov konec Gotovo ste jih postavimo na spolzkih krajih;. Si jih vrgel dol do uničenja« (Ps 73, v.17-18) Z drugimi besedami, ga spodbuja, da vidim da se krivica ne bi vedno zmaga.
Enako spodbujanje daje vsaj dvakrat v knjigi ali Razodetja. Rev 13 V.9-10 pravi: "Če ima kdo uho, naj sliši Kdor vodi v ujetništvo pojdejo v ujetništvo;. Kdor ubije mora biti meč ubil z mečem Tukaj je potrpljenje in. vera svetnikov. " Kaj daje preganjal svetnikov "potrpljenje"? Kaj zagotovilo tudi njihova "vera", ki jih daje? Da Bog je pravičen sodnik, ki bo poravnala vse račune., Je ideja spet najdemo v Rev 14 V.12. Po grafični opis večno trpljenje čaka tiste, ki molijo zver in prejemanje svoj pečat, besedilo pravi: "Tukaj je potrpljenje svetnikov, tukaj so tisti, ki vodijo Božje zapovedi in Jezusovo vero." V mnogih od teh načinov po vsej Sveto pismo Bog pravi: "To je moje maščevanje, jaz povrnem" (Deut. 32 V.35, Rimljani 12, V.19 & Heb 10 V.30.)
V preteklih letih je bilo veliko nejasnosti in delitev v Cerkvi glede Razodetja. Biblija znanstveniki, ki so preučevali to knjigo leta so bila odvisna od njihovega naravnega razmišljanja za razlago Svetega pisma ali pa preprosto rehashed Druga moška teorije. Teologi so določeni toliko različnih ugibanj in pojasnil, da mnogi kristjani ne vedo, kaj naj verjamem. En teden, so slišali duhovnik razglasi eno stvar, in naslednji teden slišijo nekdo rekel ravno nasprotno. Številni verniki se izognili Razodetja, ker mislijo, da je preveč zapletena, preveč polna simbolike in po njihovem razumevanju, ampak povsem študira vse, kar je v teh straneh ne boste več zamenjevati o prihodnosti. Spoznali boste, da veste! Bog je dal svojega Duha v nas, da bomo lahko vedeli, stvari Dal nam je:
"Zdaj smo prejeli, ne duha sveta, ampak Duha, ki je od Boga, da bi mi vedeli, stvari, ki se prosto, ki nam od Boga". (1 Kor. 2 V.12)
Bog nam je dal Svetega Duha, da nam pokaže stvari, ki prihajajo:
"Howbeit ko je prišel Duh resnice, on vas bo uvedel v vso resnico: on ni govoril sam od sebe, ampak nikakor se sliši, da je govoril: in on vam bo pokažem stvari, da pridejo". (Jn 16 V.13)
"Ampak maziljenje, ki ste prejeli od njega pa ostanejo v vas in vi ne potrebujete, da vas kdo uči, a kot v istem maziljenje teacheth si vseh stvari, in je resnica in ne laž, in celo, kot je učil dade ste se vi ostanete v njem. " (1 Jn 2 V.27)
Obstaja pet glavnih razlogov je pomembno za vernike, da študirajo Razodetja:
(1) boste prejeli blagoslov, ko jo preuči:
"Blagor mu, da readeth, in tisti, ki poslušajo besede tega prerokovanja, in obdržati tiste stvari, ki so jih napisali v njem: za čas, ki je pri roki". (Rev. 1 V.3)
(2) Potrebno je, da polni zrelosti, saj je del besede:
»Vse Pismo je podana z navdihom Boga in koristno za doktrino, za grajo, za popravek, za pouk v pravičnosti: To Božji človek je lahko popoln, temeljito opremljeno vsemu dobrih del." (2 Tim. 3 V.16-17)
(3) To vam omogoča, da razumejo prihodnost in kako se nanaša na preteklost in sedanjost:
"Razodetje Jezusa Kristusa, ki ga je Bog dal mu reče, da pokažem reče svojim služabnikom, kar se mora kmalu prišli mimo in ga poslali in je pomenila ga njegov angel reče svojega služabnika Janeza". (Rev. 1 v.1)
(4) Prophecy pristnost Božjo besedo. Izpolnjena prerokba pristnost tista, ki je Beseda pravi pravi:
"Vendar prerokovanju serveth ni za njih, da ne verjame, ampak za tiste, ki verjamejo" (1 Kor. 14. V.22)
(5) Prophecy vpliva na naš način življenja. Vzpon končnih časov nas motivira, da živijo sveto življenje, vedoč, da bomo dali račun vseh stvari:
"Videti pa, da se vse te stvari raztopi, kakšen način oseb bi vi biti v vseh svetih pogovor in pobožnostjo." (1 Peter 3 V.11)
To nas motivira, da bi dosegla izgubljeno in umiranje svetu, ko smo spoznali, da je čas kratek: "Moram delati tudi dela tistega, ki me je poslal, pa je dan. Nočno pride, ko nihče ne more delati" (Janez 9 V.4)
Od začetka časa, je Bog imel glavni načrt za svet: "(He) je bil načrtovan za zapadlosti časov in vrhunec starosti poenotiti vse stvari in jih glavo gor in jim Vzoren v Kristusu (oba) stvari v nebesih in stvari na zemlji. " (Eph. 1 V.10 TAB)
Dogodki, ki se dogajajo danes na Zemlji in tiste, ki se bo zgodilo v prihodnosti, ne po naključju. So bili izdelani od začetka časa, ki ga Bog namena, projektiranje, objektivnosti in podatke smo zabeležili v njegove besede, da bi Njegovi ljudje vedo prihodnost, njihov končni usodi in o svojem delu v njegovem načrtu. Kot ste študijo, odprete svojega duha k Bogu. Prosi ga, naj govorijo, da ste vi osebno glede, kaj hoče, da slišite s svojimi duhovnimi ušesi, da vam pokaže stvari v vašem življenju morate videti, in razkrila, da si kaj morate storiti, da se pripravijo na njegov prihod. Božji namen za odkrivanje svojega časa načrta konča v Razodetju je tako, da lahko veš, kaj se bo zgodilo v prihodnosti, tako da ste lahko:
Zasedena delovna Božja dela. (Mat. 25 V.14-30)
Gledanje za prihod Kristusa. (Mat. 24 V.36-44)
Pripravljen za prihodnost. (Mat. 15 v.1-13)
Menim, da Bog želi doseči štiri glavne stvari v vašem življenju s tem preroškem raziskavo, ki temelji na knjigi Razodetja.
Naučili se boste, kako natančno razlago svetopisemskih prerokba s tipkami za Kraljevino Bog je dal v vaših rokah.
Ti bodo pripravljeni soočiti s prihodnostjo iz položaja vedel. Vam ne bo več zmedeni, prestrašeni, ali dvom.
Morda ne boste mogli soočiti vse negativne okoliščine, lahko naletite v prihodnosti z močjo in avtoriteto, ker boste vedeli, svojo usodo kot 100% osvajanja, zmagoviti otrok Boga.
BOSTE dvignejo v teh poslednjih časih, da se tvoj Bog, določenega položaja, moči in oblasti gospostva, kot smo uživali skupaj največje duhovno žetev ta svet kdaj priča.
Če razmišljate, je res možno, da bi spoznali Božje časovni načrt za konec, odgovor je glasen DA! To ni mogoče samo, ampak Bog želi, da je to razodetje. To je razlog, zakaj mu jo je dal. To je razlog, zakaj je imel svojega služabnika John je zapis v njegove besede. Razodetje je razkrila nekaj, ne da prikriti. Jezus prihaja kmalu! Čas je pri roki! To je čas, da razumejo znamenja časa, da gledajo, pripraviti in biti pripravljeni. To je čas, da uporabite tipke Bog nam je dal odkleniti vrata v prihodnost.
Razodetje začne z drzno izjavo njegovega nadnaravnega, božjega avtorstva. Bog je njen vir. Beseda "razodetje", uporabljen tukaj je prevedena iz grške besede "apokalupis", kar pomeni "razkrivanje" ali "oddaljujejo od tančico teme." Razodetje John prejel na otoku Patmos ni prišel skozi njegovo naravno mislih, ampak to je razkril, da mu je, ko je bil "v duhu". Štirikrat v Knjigi razodetja John je dejal, da "v duhu": Rev 1 V.9-10, 4 v.1-2, 17 v.1-3 in 21 V.9-10.
Duhovno razodetje ni odvisna od naravnega mislih, ker naši naravni razum ne razume stvari Duha: "Ampak človek naravno receiveth ne stvari iz Božjega Duha, ker so norost mu reče: ne more jim je vedeti , ker so duhovno opaziti. " (1 Kor. 2 V.14)
To je razlog, zakaj moramo razumeti to razodetje z našimi duhovnimi glavah. John prejel "razodetje Jezusa Kristusa, ki ga je Bog dal njemu." Tukaj je božanski red prenosa: Bog je dal razodetje Jezusa in je bil poslan in označenec (je znano), da svojega služabnika apostola Janeza. (Rev. 1 v.1, 4, 9 in 22 V.8)
Namen tega razodetja je bil "pokažem reče svojim služabnikom, kar se mora kmalu zgodilo" (Rev. 1 v.1-2. Zato ker je bilo tako, da bi Njegovi ljudje vedo, kaj se bo zgodilo v prihodnosti. Ta zmogljiva Razodetje prišel . Janezu v eni od najtemnejših časih svojega življenja božansko razodetje, pogosto prihaja v težkih časih:
To je bil v izgnanstvu, da Jakob videl boga v Betelu. (Gen 35 v.1)
To je bil v izgnanstvu, da je Mojzes srečal Boga na gori grm. (3 Mz v.1-2)
To je bil v izgnanstvu, da Elija slišal glas Boga. (1 Kings 19 v.3-9)
To je bil v izgnanstvu, ki Ezekiel videla slavo Gospodu. (Ezek. 1 V.3)
To je bil v izgnanstvu, ki Daniel videl svojo vizijo Boga. (Dan. 7 V.9)
Če ste tekoč skozi težko obdobje v svojem življenju lahko bodisi podlegel depresije ali usmiljenje, ali pa, kot apostola Janeza, lahko dobite v duhu in začeli častiti Boga. Odražati za trenutek: Kaj bi Bog poskuša rojstva do vas, ali razkrila, da vas v vašem najtemnejši uri?
Smo se naučili v tem odlomku, da je Razodetje "Razodetje Jezusa Kristusa" Ta knjiga razkriva več o Jezusu Kristusu kot katerakoli druga knjiga v Bibliji. (. Vzemite si čas, da poiščete vsako od teh referenc v Razodetju) Jezus je opisana kot:
Jezus Kristus: 1 v.1
Zvesta priča: 1 V.5
Prvi rojen od mrtvih: 1 V.5
Kneza kralji zemlje: 1. V.5
Alfa in Omega: 1 V.8
Sin človekov: 1 V.13
Prva in zadnja: 1 v.17
Varuhinja ključev pekla in smrti: 1. V.18
Božji Sin: 2 V.18
Varuhinja Davidovih ključev 3 V.7
Lion Judovega: 5 V.5
Korenina Davidova: 5 V.5
Pobite Lamb: 5 V.6
Angry Lamb: 6 V.16-17
Razpisna Lamb: 7 v.17
Naš Gospod: 11 V.8
King svetnikov: 15 v.3
Zvesta in resnična: 19 V.11
Božja beseda: 19 V.13
Kralj kraljev: 19 V.16
Gospodar gospodarjev: 19 V.16
Začetek in konec: 22 V.13
Svetla in jutranja zvezda: 22 V.16
Ključ za razumevanje Razodetja je zavedati, da je razodetje o Jezusu Kristusu. Razodetje 19 V.10 izjavlja, "za pričevanje Jezusovo je duh preroštva." To je ogromen duhovni ključ do razumevanja prerokbe, celotno Božjo besedo in živa beseda, Jezusa Kristusa. Ta prehod ni le ključ do prerokbe, da je ključ za razumevanje in tolmačenje celotno Božjo besedo. Začenši z Mojzesom in starozaveznih prerokov pa vse do Razodetja, vse svete spise skrb razodetje Jezusa Kristusa in Božjo načrta v starosti kot opravljene po njem.
Ko Kristusovi učenci so hoja Emavs Road in zmedo nad stvarmi Kristus je jim povedal, Jezus nadnaravno prikazal in jim rekel: »Kaj je način komunikacije so to, da ste imeli enega na drugega, kot živite, in so žalostni?" (Lk 24 v.17) Učenci pripovedoval, da mu nedavne dogodke v Jeruzalemu, vključno Jezusovi smrti in prazen grob, ki ga ženske odkrili tri dni kasneje. Jezus jim je rekel: »O bedaki, in počasi srca za verovanje vsega, kar so povedali preroki: ne kadarkoli Kristusa, da so to pretrpel in šel v svojo slavo?" In začne se na Mojzesa in vseh prerokov, ki je razložil jim reče v vseh svetih spisih stvari o njem. «(Lk 24 V.25-27)
Vrni se na vrh
22 Poglavja Razodetja | Posamezni predmeti | Druge knjige Svetega pisma (To vas popelje na naši drugi spletni strani)
Pomen čaščenja | lahko izgubite vaš Salvation | Jezus je rekel: Odjava od mene - Zakaj mi je rekel, da je
Novice Povezave | Zanimivosti Elektronske povezave do drugih strani
Priporočene Knjige | Sveto pismo - On Line Celotno s Poglej Up Feature, da bi našli pismo
Biblija, King James Version (KJV)
Razodetje
Rev.1
[1] Razodetje Jezusa Kristusa, ki ga je Bog dal mu reče, da pokažem reče svojim služabnikom, kar se mora kmalu prišli mimo in ga poslali in je pomenila ga njegov angel reče svojega služabnika Janeza:
[2] Kdo gole zapis božje besede in za pričevanje Jezusa Kristusa, in vseh stvari, ki jih je videl.
[3] Blagor mu, da readeth, in tisti, ki poslušajo besede tega prerokovanja, in obdržati tiste stvari, ki so jih napisali v njem: je za čas pri roki.
[4] John s sedmimi cerkvami, ki so v Aziji: Milost vam in mir od njega, ki je in ki je bil in ki je prišel, in od sedmih duhov, ki so pred njegovim prestolom;
[5] In od Jezusa Kristusa, ki je zvesta priča, in prvi Božjega izmed umrlih in vladar kralji zemlje. Reče mu, da nas je ljubil in nas osvobodil naših grehov v svoji lastni krvi,
[6] In dade so nas kralji in duhovniki Bogu in njegov oče, da mu slava in oblast na veke vekov. Amen.
[7] Glej, prišlo bo z oblaki in vse oči ga videli, in tudi oni, ki so ga prebodli: in vsa plemena na zemlji se tuli zaradi njega. Celo tako, Amen.
[8] Jaz sem Alfa in Omega, začetek in konec, govori Gospod, ki je in ki je bil in ki prihaja, Vsemogočni.
[9] sem John, ki je prav tako sem tvoj brat, in spremljevalec v stiski in v kraljestvu in potrpežljivosti Jezusa Kristusa, je bil na otoku, ki se imenuje Patmos, za Božjo besedo in za pričevanje Jezusa Kristusa.
[10] Bil sem v Duhu na dan Gospodov, in slišal za seboj močan glas, od trobente,
[11] pravijo, Jaz sem Alfa in Omega, Prvi in zadnji: In kar ti vidiš, pišejo v knjigi, in ga pošljite sedmerim cerkvam, ki so v Aziji; reče Efezu, in reče Smirni, in reče Pergamu , in reče Tiatiri, in reče Sardis, in reče: Philadelphia, in reče Laodikeji.
[12] In sem se obrnil na ogled glas, ki je govoril z mano. In je obrnil, sem zagledal sedem zlatih svečnikov;
[13] In sredi sedmerih svečnikov eni kot reče: Sin človekov, oblečen v obleko navzdol do vznožja ter Obseg o PAP z zlatim pasom.
[14] Njegova glava in njegovi lasje so bili beli kakor volna, bela kot sneg, in njegove oči so bile kakor plamen ognja;
[15] In noge rad reče fino medenine, kot če bi spali v peči, in njegov glas kot zvok mnogih voda.
[16] In imel v desnici sedem zvezd: in iz njegovih ust se je ostro twoedged meč in njegovo obličje je bilo kakor sonce sveti v njegovi moči.
[17] In ko sem ga videl, sem padel k njegovim nogam kakor mrtev. In je položil svojo desno roko na mene, češ k meni, bojte se, jaz sem prvi in zadnji:
[18] sem mu, da živi, in je bil mrtev, in glej, živ sem na veke, amen in imajo ključe pekla in smrti.
[19] Napišite stvari, ki ti si videl, in stvari, ki so, in stvari, ki morajo biti v nadaljevanju;
[20] Skrivnost sedmih zvezd, ki vidje v moji desnici, in sedem zlatih svečnikov. Sedem zvezd so angeli sedmih cerkva: in sedem svečnikov, ki vidje so sedem cerkva.
Rev.2
[1] angelu cerkve Efezu napišite; Te stvari govori on, ki holdeth sedem zvezd v svoji desnici, ki hodi sredi sedem zlatih svečnikov;
[2] Vem za tvoja dela, in tvoja dela in tvoj potrpežljivost, in kako si moreš jih kar so zlo ne nosi: in imaš njih, ki pravijo, da so apostoli potrudil, in niso in mi pokazala, da jim lažnivci:
[3] In imaš nosi, in imaš potrpljenje, in za mojega imena zavoljo imaš delal in mi nisi omedlela.
[4] Vendar pa imajo nekoliko proti tebi, ker ti si mi pustil tvojo prvo ljubezen.
[5] zato Zapomni od kod si padel, in se pokesajo in delaj prva dela, drugače bom prišel k tebi hitro, in bo odpravila tvoje svečnik iz svojega kraja, razen tisoč pokesajo.
[6] To pa imaš, da ti hatest za dejanja iz nikolajevcev, ki sem jih tudi sovražim.
[7] Kdor ima uho, naj sliši, kaj govori Duh cerkvam, da mu je, da Zmagovalcu bom dal jesti z drevesa življenja, ki je v sredi raja Boga.
[8] In angelu cerkve v Smyrna odpisa; Te stvari govori prvi in zadnji, ki je bil mrtev, in je živ;
[9] Vem za tvoja dela, in stiska in revščina, (vendar ti si bogat) in vem, da je bogokletstvo od njih, ki pravijo, da so Judje, a niso, ampak so sinagoga Satana.
[10] Strah nobena od teh stvari, ki ti boš trpijo: Evo, hudič je izrekel nekatere izmed vas v ječo, da se boste lahko poskusili, in boste imeli stisko deset dni: bodi zvest do smrti, in dam ti venec življenja.
[11] Kdor ima uho, naj sliši, kaj govori Duh cerkvam, je, da Zmagovalcu se ne poškoduje drugega smrti.
[12] In angelu cerkve v Pergamu odpisa; Te stvari govori on, ki dade oster meč z dvema robovi;
[13] Vem za tvoja dela, in če ti prebivaš, tudi če je Satanov sedež: in ti holdest hitro moje ime in mi ni zanikal svojo vero, tudi v teh dneh, kjer je bil Antipas moj zvesti mučenik, ki je bil umorjen pri vas, kjer satan prebiva.
[14] Toda jaz imam nekaj stvari proti tebi, ker ti imaš pa jih tudi, da zadrži doktrino Bileamom, ki je poučeval Balac da odda stumblingblock pred sinove Izraelove, da jedo stvari, ki žrtvujejo reče idolov, ter se zavežejo, nečistovanje.
[15] Tako imaš tudi ti, ki jih imajo doktrino nikolajevcev, kar sovražim.
[16] Spreobrnite se, ali pa bom prišel k tebi hitro, in bo boj proti njim z mečem svojih ust.
[17] Kdor ima uho, naj sliši, kaj govori Duh cerkvam, da mu je, da Zmagovalcu bom dal jesti od skrite mane, in mu bo dal bel kamen in na kamnu napisano novo ime , ki ga je varčevanje nihče ne ve, da ga receiveth.
[18] In angelu cerkve v Tiatiri odpisa; Te stvari govori Božji Sin, ki dade svoje oči kot reče plamen ognja, in noge so kot fino medenine;
[19] Vem za tvoja dela ter ljubezen in storitev ter vera in tvoja potrpežljivost, in tvoja dela, in nazadnje, da je več kot prvi.
[20] Ne glede Imam nekaj stvari proti tebi, ker si sufferest, da je ženska, Jezebel, ki sama kliče prerokinja, da bi učil in zapeljati svoje služabnike, da se zavežejo nečistovanje, in jesti stvari, ki žrtvujejo reče malikov.
[21] In jaz sem ji dal prostor, da se pokesajo njenega nečistovanja, in se ni pokesal.
[22] Glej, sem jo vrgel v posteljo in jim da prešuštvuj z njo v veliki stiski, razen da se pokesajo svojih dejanj.
[23] In bom ubil svoje otroke s smrtjo, in vse cerkve so vedeli, da sem jaz on, ki preiskuje vajeti in srce: in dam reče vsakega izmed vas po vaših del.
[24] Toda k vam rečem, in reče počitka v Tiatiri, kar še ni ta nauk, in ki še niso znane globine Satan, kot govorijo, bom dal od vas nič drugega bremena.
[25] Toda tisti, ki so ste že trdno držite, dokler ne pridem.
[26] In tisti, ki Zmagovalcu in keepeth moja dela reče na koncu, da mu bom dal oblast nad narodi:
[27] In on jih odloča z železno palico, saj so plovila s lončar jih je treba razdeliti, da bi trepetali: tudi ko sem prejel od svojega Očeta.
[28] In jaz mu bo dal jutranjo zvezdo.
[29] Kdor ima uho, naj sliši, kaj govori Duh cerkvam.
Rev.3
[1] In angelu cerkve v Sardis pisati; Te stvari veli: Kdor ima sedem Božjih duhov in sedem zvezd; Vem za tvoja dela, da imaš ime, da ti živiš in umetnost mrtev.
[2] Bodi pozoren, in okrepiti stvari, ki ostajajo, ki so pripravljeni umreti za: nisem našel tvoja dela popolna pred Bogom.
[3] Ne pozabite torej, kako ti imaš prejel in slišal, in da imajo hitre in se pokesajo. Če torej ne boš gledal, bom prišel na tebi kakor tat in ne boš vedel, kaj uro bom prišel nadte.
[4] Ti imaš nekaj imen tudi v Sardis, ki niso omadeževali svojih oblačil in bodo hodili z menoj v belih: ker so vredni.
[5] je, da Zmagovalcu, enako se oblečeni v bele oblaèil in ne bom opral svoje ime iz knjige življenja, ampak bom priznal njegovo ime pred svojim Očetom in pred njegovimi angeli.
[6] Kdor ima uho, naj sliši, kaj govori Duh cerkvam.
[7] In angelu cerkve v Filadelfiji odpisa; Te stvari govori on, ki je sveto, je, da je res, kdor ključ Davidov, ki je openeth, in nihče shutteth in shutteth, in nihče ne openeth;
[8] Vem za tvoja dela: glej, ki sem jih pred teboj odprta vrata, in nihče ne more zapreti: za ti imaš malo moči in mi ohranil mojo besedo in nisi zanikal moje ime.
[9] Glej, jaz jih v sinagogi Satana, ki pravijo, da so Judje, a niso, da pa to laž, glejte, bom, da pridejo in častili pred tvojimi nogami, da veste, da sem ljubila tebi.
[10]: Ker si ohranil besedo moje potrpežljivosti, bom tudi jaz tebe vodijo iz ure skušnjave, ki pridejo po vsem svetu, da bi jih, ki prebivajo na zemlji poskusiti.
[11] Glej, pridem kmalu: držite tako hitro kar si obljubil, da nihče ne prevzame tvojo krono.
[12] Njega, ki Zmagovalcu bom steber v svetišču svojega Boga, in on gre nič več ven in jaz bom pisal nanj ime svojega Boga in ime mesta svojega Boga, ki je Novi Jeruzalem, ki spušča z neba od mojega Boga, in ne bom napisal na njem moje novo ime.
[13] Kdor ima uho, naj sliši, kaj govori Duh cerkvam.
[14] In angelu cerkve v Laodiceans pisati; Te stvari govori Amen, zvesta in resnična priča, začetka stvarjenja Božjega;
[15] Vem za tvoja dela, da si ti niti hladen niti vroč: jaz bi ti Wert hladno ali vroče.
[16] Torej, ker ti si mlačen in ne hladno ne vroče, bom tebe spue iz mojih ust.
[17] Ker praviš, jaz sem bogat, in povečana z blagom, in imajo potrebo nič, in veš, da ne boš umetnost borno in nesrečen, in revnimi ter slep in nag:
[18] Svetujem tebi kupiti od mene zlata, poskušali v ogenj, da si smeš biti bogat in belo oblačilo, ki ti smeš biti oblečeni, in da je sramota tvoje golote ne pojavljajo, in mazilijo tvoje oči z eyesalve, da ti smeš videti.
[19] Kar sem, ljubim grajo in Profiniti: biti vnet torej, in se pokesajo.
[20] Glej, stojim pred vrati in trkam: Če kdo sliši moj glas in odpre vrata, bom stopil k njemu in bo sup z njim in on z menoj.
[21] Za njega, da Zmagovalcu bom odobri, da bi sedel z mano v mojem prestol, kakor sem tudi premagal, in sem določila s svojim Očetom na njegov prestol.
[22] Kdor ima uho, naj sliši, kaj govori Duh cerkvam.
Rev.4
[1] Po tem sem pogledal, in glej, vrata so bila odprta v nebesih, in prvi glas, ki sem ga slišal je bil, kot je bilo za trobento govoril z mano, ki je dejal, Pridi semkaj, in jaz pokažem mentu so tri stvari ki mora biti v nadaljevanju.
[2] In takoj sem bil v duhu: in glej, prestol je bil v nebesih, in eden sedel na prestolu.
[3] In tisti, ki je sedel je na pogled kot jaspisa in sardele kamen: in tam je bil mavrica okoli prestola, na vidiku, kot reče smaragdno.
[4] In okoli prestola, so bile štiri in dvajset sedežev: in na sedežih sem videl štiri in dvajset starešine sedel, oblečeni v bele oblaèil in so imeli na glavi krono zlata.
[5] In od prestola nadaljevala strele in groma in glasove: pa je bilo sedem svetilke ogenj gori pred prestolom, ki so sedem Božjih duhov.
[6] In pred prestolom je bilo morje stekla tako kot reče kristala: in sredi prestola in okoli prestola, so bile štiri zveri polna oči spredaj in zadaj.
[7] In prva žival je bila kot lev, in drugo bitje, kot tele, in tretji zver je imela obraz kot človek, in četrta zver je kot leteči orel.
[8] In štiri zveri imel vsak od njih šest peruti o njem, in so bili polni oči v: in počivajo ne noč in dan, govoreč: Svet, svet, svet, Vsemogočni Bog, ki je bil in je, in se nadaljuje.
[9] In ko te zveri dala slavo in čast in hvalo mu, da sedi na prestolu, ki živi na vekov veke,
[10] štiri in dvajset starešine pade pred njega, ki sedi na prestolu, in ga molili, ki živi na vekov veke, in oddali svoje vence pred prestol, govoreč:
[11] Ti si vreden, Gospod, prejemati slavo in čast in moč: za ti si vse ustvaril, in za tvoje veselje so in so bili ustvarjeni.
Rev.5
[1] In videl sem v desnici njega, ki je sedel na prestolu knjigo napisal v in na zadnji strani, ki je zaprt s sedmimi pečati.
[2] In videl sem močno angela razglasitvi z močnim glasom: Kdo je vreden, da odpre knjigo in izgubi njene pečate?
[3] In nihče ne v nebesih, ne na zemlji, ne pod zemljo, je uspelo odpreti knjige, ne gledati nanj.
[4] In jokal sem veliko, saj ni bil človek ugotovi, vreden odpreti in brati knjige, ne gledati nanj.
[5] In eden od starešin reče mi, jokajte ne: Evo, Lev iz plemena Juda, korenina Davidova, dade prevladovale odpreti knjigo in svoboden Pogodbe sedem pečatov.
[6] In Videl sem, in glej, na sredi prestola in štirih zveri, in sredi starešin, stala jagnje, saj je bilo pobiti, ki ima sedem rogov in sedem oči, ki so sedem Božjih duhov pošlje tja po vsej zemlji.
[7] In je prišel in vzel knjigo iz desnice, ki je sedel na prestolu.
[8] In ko je vzel knjigo, štiri zveri in štiri in dvajset starešine padlo pred Jagnje, ima vsak od njih citre in zlate vial polne vonjav, ki so molitve svetnikov.
[9] In poje novo pesem, govoreč: Ti si vreden, da bi knjigo in odpreti njene pečate: za širne ti pobiti, in imaš nas odkupil k Bogu, ki ga tvoje krvi iz vsakega sorodniki in jezika, in ljudje in narod;
[10] In imaš nas, ki reče našega Boga kralji in duhovniki: in mi bo kraljeval na zemlji.
[11] In Videl sem, in sem slišal glas mnogih angelov krogu okrog prestola in zveri in starešine: in številni od njih je bilo deset tisočkrat deset tisoč in tisoč tisočev;
[12] Gledano z močnim glasom: Vredno je Jagnje, ki je bil umorjen prejeti moč in bogastvo in modrost in moč in čast in slavo in blagoslov.
[13] In vsako bitje, ki je v nebesih in na zemlji in pod zemljo, in kot so v morju, in vse, kar je v njih, sem slišal reči, blagoslov in čast in slava in moč , se mu, kdor sedi na prestolu, in reče: Lamb za vekomaj.
[14] In štiri zveri dejal, Amen. In štiri in dvajset starešine padel in ga, da živi na vekov veke častili.
Rev.6
[1] In videl sem, ko je Jagnje odpre enega od pečatov, in slišal sem, saj je bilo hrup grmenja, enega od štirih bitja rekel, Pridi in poglej.
[2] In videl sem, in glej belega konja in on, ki sedi na njem je imel lok in krona je bila namenjena njemu in on je šel naprej osvajati in osvojiti.
[3] In ko se je odprl drugi pečat, sem slišal drugo žival reči, Pridi in poglej.
[4] In tam je šel ven drugega konja, ki je bila rdeča: moč in je bila namenjena njemu, ki sedi na njem vzeti mir z zemlje in da je treba ubiti drug drugega: in tam je bila namenjena njemu velik meč reče.
[5] In ko je odprlo tretji pečat, sem slišal tretjo žival reči, Pridi in poglej. In Gledam, in lo črno konja in on, ki sedi na njem je par bilanc v roko.
[6] In slišal sem glas sredi štirih zveri pravijo, Merica pšenice za peni in tri ukrepe ječmena za peni, in glej si poškodoval ne olje in vino.
[7] In ko je odprlo četrti pečat, sem slišal glas četrte zveri pravijo, Pridi in poglej.
[8] In sem pogledal, in glej bledo konja: njegovo ime, ki je sedel na njem je bila smrt, in Hell sledil z njim. In je bila moč dana jim reče čez četrti del zemlje, da bi ubil z mečem in z lakoto in s smrtjo in z zvermi na zemlji.
[9] In ko je odprlo peti pečat, sem videl pod oltarjem duše njih, ki so bili pobiti, za Božjo besedo in za pričevanje, ki so imeli:
[10] In zaklical z močnim glasom, rekoč: Kako dolgo, o Gospod, sveti in resnični, DOST ne boš sodil in maščeval naše krvi na njih, ki prebivajo na zemlji?
[11] In bele halje so imele reče vsakega izmed njih, in je bilo jim reče, da morajo počivati še za nekaj sezone, dokler se njihove fellowservants tudi in njihovi bratje, da bi bilo treba ubiti, kot so bile, je treba izpolniti .
[12] In sem zagledal ko se je odprlo šesti pečat, in glej, tam je bil velik potres, in sonce je postalo črno kot raševino las, in luna je postala kakor kri;
[13] In zvezde z neba padla reče zemlji, celo kot smokva casteth njen prepozno fige, ko je pretresla v silovit vihar.
[14] In nebo odšel kot zvitek, ko je zapakirano skupaj in vse gore in otoki so se preselili iz svojih krajev.
[15] In kralji zemlje, in veliko moških in bogati moški, in glavnih kapitanov in junakov, in vsak suženj in vsak svoboden človek, sta se skrila v brlogih in v skalah gore;
[16] In rekel gore in kamenje, Fall na nas in skrijte nas pred obličjem njega, ki sedi na prestolu, in pred jezo Jagnjetovo:
[17] Za veliki dan njegove jeze je prišel in kdo more stati?
Rev.7
[1] In po tem, kar sem videl štiri angele stali na štirih vogalih zemlje, ki ima štiri vetrove zemlje, da veter ne bi razstrelil na zemlji, niti na morju, niti na kateri koli drevo.
[2] In videl sem drugega angela naraščajočem z vzhoda in je imel pečat živega Boga: in je zaklical z močnim glasom, da štirim angelom, ki jim je bila dana bolelo zemljo in morje,
[3] Reči, Hurt ne na zemlji ne morju ne drevesom, dokler s pečatom ne služabnikov našega Boga na njihovih čelih.
[4] In slišal sem število njih, ki so bili zaprti in tam so bili zaprti za sto štirideset in štiri tisoč vseh rodov Izraelovih sinov.
[5] iz plemena Juda so bili zaprti dvanajst tisoč. Od bili pleme Rubena zaprt dvanajst tisoč. Od bili plemena Gadova zaprt dvanajst tisoč.
[6] plemena Aser so bili zaprti dvanajst tisoč. Od bili pleme Nepthalim zaprt dvanajst tisoč. Od bili pleme Manasses zaprt dvanajst tisoč.
[7] Od plemena Šimunova so bili zaprti dvanajst tisoč. Od bili pleme Leviju zaprt dvanajst tisoč. Od bili pleme Jisakarovaca zaprt dvanajst tisoč.
[8] plemena Zabulon so bili zaprti dvanajst tisoč. Od bili pleme Jožefa zaprt dvanajst tisoč. Od bili plemena Benjaminova zaprt dvanajst tisoč.
[9] Po tem Videl sem, in glej, velika množica, ki je nihče ni mogel več, vsem narodom, in plemena in ljudi, in jezikov, je stala pred prestolom in pred Jagnjetom, oblečeni v bela oblačila, in dlani v svoje roke;
[10] In zaklical z močnim glasom, rekoč: Zveličanje našemu Bogu, ki sedi na prestolu, in reče: Lamb.
[11] In vsi angeli so stali okoli prestola, in o starešin in štirih zveri in padel pred prestolom na njihovih obrazih, in častili Boga,
[12] Reči, Amen: Blagoslov in slava, in modrost in zahvala in čast in oblast in moč, lahko reče našemu Bogu na veke vekov. Amen.
[13] In eden od starešin odgovoril, rekoč k meni, kaj so ti, ki so ogrnjeni v bela oblačila? in od kod so prišli?
[14] In sem mu reče: Gospod, ti veš. In rekel mi je, Ti so, ki so prišli iz velike stiske in so oprali svoja oblačila ter jih pobelili v krvi Lamb.
[15] Zato so pred Božjim prestolom in mu služijo noč in dan v njegovem svetišču in on, ki sedi na prestolu, se prebival med njimi.
[16] Ti se lakota ni več, niti žeja več, niti se sončna svetloba na njih, niti toplota.
[17] Za Jagnje, ki je sredi prestola, jih mora hraniti, in jih popeljal v življenje fontane voda: in Bog bo obrisal vse solze z njihovih oči.
Rev.8
[1] In ko je odprlo sedmi pečat, je bila tišina v nebesih, o prostoru pol ure.
[2] In videl sem sedem angelov, ki so stali pred Bogom in jim je bila dana sedem trobent.
[3] Tudi drugi en angel in obstal pri oltarju, imajo zlato kadilnico; in ni bila namenjena njemu veliko kadilo, da bi mu jo ponudimo z molitvami vseh svetih na zlatem oltarju, ki je bil pred prestol.
[4] In dim kadila, ki je prišel z molitvami svetih vzpenjala pred Bogom iz roke je angel je.
[5] In angel vzel kadilnico in jo napolni z ognjem z oltarja in ga vrgel v zemljo: in je bilo glasove ter groma in strele, in potres.
[6] In sedem angelov, ki so imeli sedem trobent pripravljene same zveneti.
[7] Prvi angel zvenela, in je sledila toča in ogenj pomešano s krvjo, in jih je bilo oddanih na zemlji: in tretji del dreves izgorje in vsa zelena trava izgorje.
[8] In drugi angel zvenela, in kot je bila velika gora gori z ognjem je bil vržen v morje: in tretji del morja postala krvi;
[9] In tretji del bitja, ki so bili v morju, in je življenje, umrl in tretji del ladje, ki so bili uničeni.
[10] In tretji angel zvenela, in tam je padla velika zvezda z neba, pekoč občutek, kot bi bila luč in je padel na tretjem delu rek in na fontane z vodami;
[11] In ime zvezde se imenuje Pelin: in tretji del voda v pelin in veliko ljudi je umrlo od voda, ker so jih grenko.
[12] In četrti angel zvenela, in tretji del sonca je bil očaran, in tretji del lune, in tretji del zvezde, tako kot so zakrili tretji del njih in dan ne sijal za tretji del tega, in noč enako.
[13] In sem zagledal, in slišal angela, ki pluje po sredi neba: z močnim glasom, gorje, gorje, gorje, na inhabiters na zemlji zaradi ostalih glasov trobenta treh angelov, ki so še, da sliši!
Rev.9
[1] In peti angel zvenela, in sem videl padec zvezda iz neba na zemljo in mu je bila dana ključ dna.
[2] In je odprl jamo brez dna, in tam pojavila tudi dim iz jame, kot dim iz velike peči, in sonce in zrak so zakrili zaradi dima v jamo.
[3] In je prišel ven iz dima kobilic na zemlji: in im je bila dana moč, kot so škorpijoni na zemlji imajo moč.
[4] In to jim je bilo ukazano, da ne bi bolelo trave na zemlji, niti nobene zeleno stvar, niti nobenega drevesa, ampak samo tisti moški, ki nimajo pečata Božjega na njihovih čelih.
[5] In jim je bila izdana, da ne bi smeli ubiti, ampak da morajo biti mučene pet mesecev: njihova muka je kot muka od škorpijona, ko je striketh človeka.
[6] In v tistih dneh bodo iskali ljudje smrti, a ne bodo je našli; in željo, da bi umrl, in smrti se pobegniti iz njih.
[7] In oblike kobilice so bile tako kot reče: konji pripravljeni reče bitki, in na glavi je bilo kot je bilo kron kot zlato in njihovi obrazi so bili kakor obrazi moških.
[8] In so imeli lase kot lase žensk in njihovi zobje so bili zob levi.
[9] In so imeli breastplates, kot je bilo breastplates iz železa in zvok njihovih krilih je bila kot zvok avto z veliko konjev v boj.
[10] In so imeli repe, kot reče: škorpijoni, in ni bilo pike na repih: in njihova moč je bolelo ljudem pet mesecev.
[11] In so imeli kralja nad njimi, kar je angel Bezdana, čigar ime v hebrejskem jeziku je Abadon, ampak v grškem jeziku dade mu ime Apollyon.
[12] Eno gorje je preteklost, in glej, pridejo dve woes več v nadaljevanju.
[13] In šesti angel zvenela, in sem slišal glas iz štirih rogov zlatega oltarja, ki je pred Bogom,
[14] pravijo, da šesti angel, ki je imel trobento, Loose štirje angeli, ki so vezani v veliki reki Evfrat.
[15] In štirje angeli, ki so razvezal, ki so bili pripravljeni za uro, in na dan, in mesec, leto, za ubiti tretji del moških.
[16] In število vojske na konjenikov je bilo 200.000 tisoč, in slišal sem njihovo število.
[17] In tako sem videl konje v vizijo, in jim da je sedel na njih, ob breastplates požara in za hijacinta in žveplo: direktor in vodje konj so bile kakor glave levov, in iz njihovih ust izdano ogenj in dim in žveplo.
[18] V teh treh je tretji del ubili, z ognjem in z dimom in z žveplo, ki je izdala iz ust.
[19] Za svojo moč je v ustih in v repih: bile so repi kot reče kače, in je imel glave, z njimi pa se ne poškoduje.
[20] In ostali moški, ki niso bile ubite v teh šib še ni pokesal od dela svojih rok, da ne bi smeli častiti demone, in idoli zlata in srebra in medenine, in kamen, in lesa : ki ne vidi niti slišati, niti hoditi:
[21] niti oni spreobrnili njihove umore, niti od svojih čaranja, niti o njihovem nečistovanje, niti svojih tatvin.
Rev.10
[1] In videl sem drugega angela mogočnega prišel iz nebes, oblečen v oblaku: in mavrica je bila nad njegovo glavo, in njegov obraz je bil, kot je bilo sonce in noge so stebri ognja:
[2] In imel je v roki knjižico odprto: in je postavil njegovo desno nogo na morje, in njegova leva noga na zemlji,
[3] In zaklical z močnim glasom, kot takrat, ko je leva roareth: in ko je jokal, sedem gromov izrekel svoje glasove.
[4] In ko sedem gromov je izrekel svoje glasove, sem hotel pisati in slišal sem glas iz nebes, ki pravi k meni, Seal do tiste stvari, katerih sedem gromov izrekel, in jih pišejo ne.
[5] In angel, ki sem ga videl stati na morju in na zemlji vzdignil roko proti nebu,
[6] In prisega z njim, ki živi na vekov veke, ki je ustvaril nebo in stvari, ki so v njem, in zemljo, in stvari, ki so v njej, in morje, in stvari, ki so tam, da bi morda čas ni več:
[7] Toda v dneh glasu sedmega angela, ko se je začel zveneti, skrivnost Boga mora biti končana, saj je dade prijavljeni svojim služabnikom prerokom.
[8] In glas, ki sem spet slišal iz nebes spregovoril mene, in rekel: Pojdi in vzemi knjigo, ki je odprto v roki angela, ki standeth ob morju in na zemlji.
[9] In sem šla angelu in mu reče: Daj mi malo knjigo. In mi reče, Vzemi in jo pojedla, in to se bo tvoj trebuh grenko, vendar pa mora biti v tvojih ustih sladek kot med.
[10] In sem vzel knjižico iz roke The Angel je, in ga pojedel, in je bila v mojih ustih sladek kot med: in takoj, ko sem ga jedel, je bil moj trebuh grenak.
[11] In mi reče, morajo Ti prerokuj spet pred mnogimi ljudstvi in narodi, jeziki in kralji.
Rev.11
[1] In mi smo tam dali trst kot reče palico: in angel stal, rekoč: Vstani in izmeri svetišče Božje in oltar, in jih da v njej častili.
[2] Vendar pa sodišče, ki je brez tempelj izpustiti, in meri ne, ker je dal tja med pogane: in sveto mesto morajo stopiti pod noge štirideset in dva meseca.
[3] In bom dal moč mojemu dveh prič, in proricat tisoč dvesto šestdeset dni, oblečeni v raševino.
[4] To sta oljčna drevesa, in dva svečnika stoji pred Bogom na zemlji.
[5] In če bo kdo jih boli, ogenj proceedeth iz njihovih ust in devoureth svoje sovražnike: in če bo kdo jih boli, se mora na ta način se je ubil.
[6] Ti imajo moč zapreti nebo, da ni dežja v dneh njunega prerokovanja: in imajo oblast nad vodami, da jih spremenijo v kri in udariti zemljo z vsemi nadlogami, tako pogosto, kot oni.
[7] In ko se so končali svoje pričevanje, zver, ki ascendeth iz dna dajo vojno proti njim in jih premagali, in jih ubiti.
[8] In njihova trupla ležijo na ulicah velikega mesta, ki se imenuje duhovno Sodoma in Egipt, kjer je bil tudi naš Gospod križan.
[9] In ljudstva in plemena in jezikov in narodov videli, njihova trupla treh dneh in pol, in ne trpi njihova trupla, ki se dajo v grobovih.
[10] In oni, ki prebivajo na zemlji se veselil nad njimi, in se veselijo, in pošlje darila enega do drugega, zato, ker sta ta dva preroka mučila njih, ki so živeli na zemlji.
[11] In po treh dneh in pol Duha življenja od Boga začel njimi, in so stali na svojih nogah, in strah velik je padla na njih, ki jih je videl.
[12] In slišali so močan glas iz nebes rekel jim reče: Pridite semkaj. In se povzpela v nebo v oblaku, in njihovimi sovražniki jih opazovali.
[13] In isto uro je bil tam velik potres in deseti del mesta je padla, in v potresu je bilo pobiti moških sedem tisoč: in ostanek so affrighted, in dal slavo Bogu nebes.
[14] Drugo gorje je preteklost, in glej, tretji oprosti prihaja hitro.
[15] In sedmi angel zvenela, in je bilo veliko glasovi v nebesih, rekoč kraljestev tega sveta so postali kraljestvi našega Gospoda in njegovega Kristusa, in on bo kraljeval na veke vekov.
[16] In štiri in dvajset starešine, ki so se pred Bogom na svojih sedežih, padla na njihove obraze, in molili Boga,
[17] pravijo, damo tebi hvala, Gospod Vsemogočni Bog, ki je umetnost, in wast in umetnost priti, ker imaš delo na tebi je tvoja velika moč in mi je vladal.
[18] In narodi so bili jezni in tvoja jeza je prišel, in čas mrtvih, da bi jih bilo treba presojati, in da ti shouldest dal nagrado reče tvojim služabnikom prerokom in svetnikov, in se bojijo tvoje ime, velike in majhne, in shouldest njih, ki uniči zemljo uničiti.
[19] In Božji tempelj je bil odprt v nebesih, in tam je bilo videti v njegovem templju skrinjo njegove zaveze: in je bilo strele, in glasovi, in groma in potres in velika toča.
Rev.12
[1] In tam pojavil velik čudež v nebesih, ženska, oblečena s soncem, in luna pod njenimi nogami, na njeni glavi pa venec dvanajstih zvezd:
[2] In ona pa z otrokom jokala, travailing pri rojstvu, in bolelo ga je treba dostaviti.
[3] In tam pojavil še en čudež na nebu, in glej velik rdeč zmaj, ki ima sedem glav in deset rogov in sedem kron na svojih glavah.
[4] In njegov rep potegnil tretji del zvezde na nebu in si jih vrgel na zemljo: in zmaj je stal pred žensko, ki je bil pripravljen za dobavo, za požrl njenega otroka, takoj ko se je rodila.
[5] In ona je rodila moškega otroka, ki je na pasel vse narode z železno palico: in njen otrok je dohitela Bogu in njegovemu prestolu.
[6] In ženska je pobegnila v puščavo, kjer ji dade mesto pripravljen od Boga, da bi jim bila sita tam tisoč dvesto šestdeset dni.
[7] In tam je bila vojna v nebesih: Mihael in njegovi angeli so se borili proti zmaja in zmaj se borili in njegovi angeli,
[8] In ne prevladujejo, niti ni bil njihov kraj je pokazala več v nebesih.
[9] In velik zmaj je bil vržen, to staro kačo, ki se imenuje Hudič in Satan, ki vara ves svet: bil je vržen v zemljo in njegovi angeli so izganjali z njim.
[10] In slišal sem močen glas, v nebesih Zdaj je prišlo zveličanje in moč in kraljestvo Boga našega, in moč njegovega Kristusa: za tožnik naših bratov je potrta, ki jih je obtožen pred našimi Bog, podnevi in ponoči.
[11] In so ga premagali s krvjo Jagnjeta in z besedo svojega pričevanja in niso ljubili svojega življenja do smrti.
[12] Zato se veselite, nebesa, in vi, ki živijo v njih. Gorje inhabiters na zemlji in morju! za je prišel hudič dol k vam, z veliko jezo, ker ve, da ima malo časa.
[13] In ko zmaj videl, da je bil vržen reče zemljo, je preganjal ženo, ki je izpeljal je človek otroka.
[14] In ženske so imele dve peruti velikega orla, da bi lahko ona leteti v puščavo, v njenem stanovanju, kjer se hranijo za čas, in roki, in polovico časa od obličja kače .
[15] In kača izgnal iz njegovih ust vodo, kot so poplave po žensko, ki bi ga lahko povzroči, da se jo odnesejo v poplavi.
[16] In zemlja pomagala ženska, in zemlja odprla usta in pogoltnil poplavo, ki zmaj meče iz ust.
[17] In zmaj je razsrdil z žensko, in odšel v vojno z ostanek njenega semena, ki vodijo Božje zapovedi in imajo pričevanje Jezusa Kristusa.
Rev.13
[1] In sem stal na pesku na morje, in videl zver dvigajo iz morja, ki ima sedem glav in deset rogov in na svojih rogovih deset kron in na svojih glavah bogokletno ime.
[2] In zver, ki sem jo videl, je bila, kot reče leopard, in noge so bili v golu z medvedom, in njegova usta so usta lev in Zmaj ji je dal svojo moč, svoj sedež, in veliko organ.
[3] In videl sem eno izmed svojih glavah, kot bi bilo ranjenih na smrt in njegova smrtna rana se je pozdravila in ves svet spraševal po zveri.
[4] Ljudje so molili zmaja, ki je dal moč zveri: in molili so zver, govoreč: Kdo je kot zveri? , ki je sposoben narediti vojno z njim?
[5] In tam je bila namenjena njemu usta govori veliko stvari in bogokletstva reče, in moč je bila namenjena njemu, da še dvainštirideset mesecev.
[6] In je odprl usta v bogokletstva proti Bogu, da preklinjajo njegovo ime in njegov šotor, in jim, ki prebivajo v nebesih.
[7] In to je bila namenjena njemu, da je začela vojno s svetimi in jih premagati: in moč mu je bila dana na vseh plemena, ljudstva in jeziki in narodi.
[8] In vsi prebivalci na zemlji se mu poklonim, katerih imena niso zapisana v knjigi življenja Jagnjeta, zaklano od ustanovitve sveta.
[9] Če kdo ima uho, naj sliši.
[10] Tisti, ki Vodil v ujetništvo pojdejo v ujetništvo: bil, da je treba killeth z mečem ubil z mečem. Tukaj je potrpljenje in vera svetih.
[11] In sem zagledal še eno zver, prihajajo iz zemlje in je imela dva roga, kot jagnje in je govoril kot zmaj.
[12] In on exerciseth vso oblast prve zveri pred njim in causeth zemljo in jih kar prebivam v njej častili prvo zver, čigar smrtna rana se je zacelila.
[13] In on doeth velike čudeže, tako da maketh ogenj prišel iz nebes na zemlji v očeh moških,
[14] In jih vara, ki prebivajo na zemlji s pomočjo teh čudežev, ki je imel moč, da v očeh zveri, jim pravi, da živijo na zemlji, da bi morali narediti podobo zveri, ki imela rane, ki jo mečem, in si v živo.
[15] In imel je moč, da življenje reče podobi zveri, da bi podoba zveri, tako rekoč, in povzroči, da se kar ne bi častili podobo zveri ubil.
[16] In on causeth vse, tako velike in majhne, bogate in revne, svobodne in sužnji, morali vtisniti na desnico ali na čelo žig:
[17] In da nihče ne bi kupiti ali prodati, on le da je imel oznako ali ime zveri ali število njenega imena.
[18] Tu je modrost. Pustite ga, da dade razumevanje prešteti število zveri: za to je število človeka in njegova številka je šest sto šestdeset in šest.
Rev.14
[1] In sem pogledal, in glej, Jagnje stala na gori Sion in z njim sto štirideset in štiri tisoč, ob očetovo ime napisano na njihovih čelih.
[2] In slišal sem glas iz nebes kakor glas mnogih vodá in kakor glas velike strelami: in slišal sem glas Harpers harping s svojimi harfi:
[3] In peli kot je bila nova pesem pred prestolom in pred štirimi zveri, in starešine: in nihče ne bi izvedeli, da je pesem, ampak sto štirideset in štiri tisoč, ki so bili odkupljeni z zemlje.
[4] To so tisti, ki se niso omadeževali z ženskami, ker so device. To so tisti, ki sledijo Lamb whithersoever on pojde. Ti so bili odkupljeni izmed ljudi, ki so bili prvina Bogu in Jagnjetu.
[5] In v njihovih ustih je bilo ugotovljeno, ni hinavski: ker so brez krivde pred Božjega prestola.
[6] In videl sem drugega angela leteli sredi neba in je imel večni evangelij, da oznanjamo jim reče, da živijo na zemlji in vsakemu narodu in sorodniki, in jezik, in ljudje,
[7] Reči, z močnim glasom: Strah Bog, in slavili z njim, za uro svojega sodbe je prišel: in se mu poklonim, ki je naredil nebo in zemljo in morje, in fontane vodah.
[8] In tu sledi drugega angela, ki pravijo, Babilon je padel, je padel, da je veliko mesto, saj je posnela vsi narodi pili od vina srda svojega nečistovanja.
[9] In tretji angel jim sledili, rekel z močnim glasom: Če kdo molili zveri in njene podobe in prejemajo svojo znamko na čelo ali v njegovi roki,
[10], se enaka piti vina srda Boga, ki se preliva brez mešanice v skodelico svojega ogorčenja, in on se mučil z ognjem in žveplom v prisotnosti svetimi angeli, in v prisotnosti od Lamb:
[11] In dim njihovega mučenja ascendeth se za vekomaj: in nimajo počitka dneva ne noči, ki so molili zveri in njene podobe in kdo receiveth znak njegovega imena.
[12] Tukaj je potrpljenje svetnikov: tu so tisti, ki vodijo Božje zapovedi in Jezusovo vero.
[13] In slišal sem glas iz nebes rekel k meni, Write, Blagor mrtve, ki umirajo v Gospodu od sedaj naprej: Ja, govori Duh, da lahko odpočili od svojega dela in njihova dela to jim sledijo.
[14] In sem pogledal, in glej bel oblak, in na oblaku eden sedel kot reče: Sin človekov, ki ima na glavi zlato krono in v roki oster srp.
[15] In drugi angel je prišel iz templja, jok z močnim glasom, ki mu sedi na oblaku, potisk v tvojem srpa in žel: v času, ko je prišel za teboj, da uživa, za žetev na zemlji je zrela.
[16] In tisti, ki je sedel na oblaku potiska v svojem srpa na Zemlji, je bil in zemlja požela.
[17] In drugi angel je prišel iz templja, ki je v nebesih, tudi on ima oster srp.
[18] In drugi angel je prišel ven iz oltarja, ki je imel oblast nad ognjem, in zaklical z močnim krikom do njega, ki je imel oster srp, rekoč potiska v tvojem ostrim srpom in zbrati grozde trte na zemlji , za njo grozdja so povsem zreli.
[19] In angel potiska v svoji srpom v zemljo, in zbrali trte na zemlji, in ga vrgel v veliko tijeska srda Boga.
[20] In tijeska je hodil zunaj mesta in kri je prišel iz tijeska, celo reče konjskih verigami, ki jih prostor tisoč in šeststo stadijev.
Rev.15
[1] In videl sem drugo znamenje v nebesih, veliko in čudovito: sedem angelov, ki imajo sedmero šib, kajti v njih se napolni božje jeze.
[2] In videl sem, saj je bilo morje stekla pomešano z ognjem in jih, da je prišel z zmago nad zverjo in nad njegovo podobo in nad svojo znamko in nad številom njenega imena, stoji na morju iz stekla, ki ima citre Božje.
[3] In peli pesem Mojzesa Božjega služabnika, in pesem Jagnjetovo, govoreč: Velika in čudovita so tvoja dela, Gospod Bog Vsemogočni, pravično in res so tvoji poti, ti King svetnikov.
[4] Kdo se ne bojijo tebe, Gospod, in slavili tvoje ime? ker si samo umetniško svetega: za vse narode začnejo in molili pred teboj, za tvoje sodbe so na manifest.
[5] In potem sem pogledal, in glej, tempelj prebivališča pričevanja v nebesih je bil odprt:
[6] In sedem angelov prišel iz templja, ki ima sedem šib, oblečeni v čiste in belo perilo in ob njihovi prsi opasan z zlatim pasom.
[7] In ena od štirih bitja dade sedmih angelov sedem zlatih vial polni srda Boga, ki živi na vekov veke.
[8] In tempelj je bil napolnjen z dimom božje slave, in od njegove moči in nihče ni mogel vstopiti v svetišče, dokler so izpolnjeni sedem šib sedmih angelov.
Rev.16
[1] In slišal sem močan glas iz templja, ki pravi, da sedem angelov, Pojdi svoje poti in izlijejo vial srda Boga na zemlji.
[2] In prvi odšel in izlil svojo stekleničko na zemlji, in tam padla Gnusan in huda boleče na moške, ki so imeli znamenje zveri in na njih, ki častijo njegovo podobo.
[3] In drugi angel izlil svojo stekleničko ob morju, in je postala v krvi mrtvega človeka: in vse žive duše umrl v morju.
[4] In tretji angel izlil svojo stekleničko ob rekah in fontane v vodah, in so postali kri.
[5] In slišal sem angel vode rekel, Ti si pravičen, Gospod, ki je umetnost, in wast in boš lahko, ker si tako presodi.
[6] so prelivali kri svetnikov in prerokov, in ti si jim dal kri piti, ker so vredni.
[7] In slišal sem drug od oltarja pravijo, celo tako, Vsemogočni Bog, resnične in pravične so tvoje sodbe.
[8] In četrti angel izlil svojo stekleničko na soncu, in moč je bila namenjena njemu, da pripeke moške z ognjem.
[9] In so ljudje žgalo z veliko vročino in preklinjali ime Boga, ki dade oblast nad temi nadlogami: in se pokesal ne da bi mu slavo.
[10] In peti angel izlil svojo stekleničko na sedežu zveri in njegovo kraljestvo je pokrila tema in so grizli jezike za bolečino,
[11] In preklinjali Boga nebes zaradi svoje bolečine in njihove rane in ni pokesal svojih dejanj.
[12] In šesti angel izlil svojo stekleničko na veliki reki Evfrat in njihovih voda je usahnil, da bi se način kralji z vzhoda pripravljen.
[13] In videl sem, trije nečisti duhovi, kot so žabe prihaja iz ust zmajevih in iz ust zveri in iz ust lažnega preroka.
[14] Za to so duhovi hudičev, ki delajo čudežev, ki gredo tja reče kralji zemlje in vsega sveta, da bi jih zbrali v bitki za ta veliki dan Boga vsemogočnega.
[15] Glej, pridem kakor tat. Blagor mu, da watcheth in keepeth svoja oblačila, da ne bi hodil nag, in vidijo svojo sramoto.
[16] In on jih zbrali na kraju, imenovanem v jeziku Armageddon hebrejščini.
[17] In sedmi angel izlil svojo stekleničko v zrak, in je prišel močan glas iz templja v nebesih, od prestola, govoreč je to storjeno.
[18] In tam so bili glasovi in nevihta in strele, in tam je bil velik potres, kot je ni bilo, saj so bili ljudje na zemlji, tako mogočen potres, in tako velika.
[19] In veliko mesto je bilo razdeljeno na tri dele, in mesta narodov padel: in veliki Babilon je prišel v spomin pred Bogom, da bi ji reče čašo vina z gnjevne njegovega srda.
[20] In vsako otok pobegnili, in gore niso bili najdeni.
[21] In tam je padla na moške veliko točo iz nebes, vsak kamen o teži talent: moški so preklinjali Boga zaradi šibe od toče, za kugo tem je bil več kot odličen.
Rev.17
[1] In je prišel eden izmed sedmih angelov, ki so imeli sedem vial, in je govoril z menoj, rekoč k meni, Pridi semkaj, bom tebi pokažem sodbo velikega kurba, ki sedi na mnogih vodah:
[2] S kom so se kralji zemlje storila nečistovanje, in prebivalci na zemlji so bila pijana z vinom njenega nečistovanja.
[3] Tako me je odnesel v duhu v puščavo in videl sem ženska sedi na škrlaten barve zveri, polna imena bogokletstva, ki ima sedem glav in deset rogov.
[4] In ženska zaodjenu v vijolično in škrlatno barvo, in decked z zlatom in dragimi kamni in biseri, ki imajo zlato čašo v roko, polno gnusob in nečistosti svojega nečistovanja:
[5] In na njeno čelo je bila napisana imena, MYSTERY, Babilon veliki, mati bludnicama IN gnusobe ZEMLJI.
[6] In videl sem ženska pijana od krvi svetih in od krvi mučenikov Jezusa: in ko sem jo zagledal, sem se spraševal, z velikim občudovanjem.
[7] In angel mi reče: Zakaj didst si čudite? Jaz bom ti povedati skrivnost ženske in zveri, ki jo carrieth, ki dade sedem glav in deset rogov.
[8] Zver, ki je bil vidje, in je ni, in se povzpnemo iz dna, in iti v pogubo in oni, ki prebivajo na zemlji, se sprašujem, katerih imena niso zapisana v knjigi življenja od Temelj svetu, ko vidite zver, ki je bila in je ni, pa vendar je.
[9] In tukaj je um, ki dade modrost. Sedem glav je sedem gora, na katerih sedi ženska.
[10] In sedem kralji: pet so padle, in ena, druga pa je še ni začel, in ko pride, mora še kratkem.
[11] In zver, ki je bila in je ni, čeprav je osmi in je od sedmerih, in pojde v pogubo.
[12] In deset rogov, ki vidje deset kraljev, ki so prejeli nobenega kraljestvo, kot še ni, ampak so moči kot kralji eno uro z zverjo.
[13] Ti imajo eno srce, in dajo svojo energijo in moč zveri.
[14] To se bojevati z Jagnjetom, in Jagnje jih premagali: on je Gospod gospodov in Kralj kraljev, in oni, ki so z njim se imenujejo, in izbral, in zvest.
[15] In on reče mi, Vode, ki vidje, kjer sedi vlačuga, so ljudstva in množice in narodi in jeziki.
[16] In rogovi, ki vidje na zveri deset, ti se sovražijo kurbo, ter da ji pusta in gola, in jedel njeno meso in jo spali z ognjem.
[17] Za Bog dal v svojih srcih, da izpolni njegovo voljo, in se dogovorili, in da svoje kraljestvo zveri, dokler se ne izpolnijo Božje besede.
[18] In ženska, ki vidje je, da je veliko mesto, ki kraljuje nad kralji zemlje.
Rev.18
[1] In po tem, kar sem videl drugega angela prišel iz nebes, ki imajo veliko moč, in zemlja je bila razsvetljena z njegovo slavo.
[2] In jokal silno z močnim glasom, rekoč, Babilon super je padel, je padel in je postal bivališče hudičev in držite vsakega prekršek duha, in kletke vsake nečiste in sovražne ptice.
[3] Za vse države so pijani vina srda svojega nečistovanja, in kralji zemlje so se zavezale, nečistovali z njo, in trgovci zemlje so voskom bogat z številčnost njenih dobrot.
[4] In slišal sem drug glas z neba, rekoč: Pridi iz nje, moje ljudstvo, da bodite niso deležni njenih grehov, in da boste prejeli ne od njenih šib.
[5] Za svoje grehe so dosegli do neba, in Bog spomnil njenih krivic.
[6] Nagradite jo celo kot ona nagrajeni, in dvojni reče ji dvojno po njenih delih: v skodelico, ki dade je napolnjena izpolnite ji dvojno.
[7] Koliko ji dade sebe poveličal, in je živel slastno, toliko muke in žalosti ji dal: za ona govori v svojem srcu, sem sedel kraljico, in nisem vdova in ne vidim žalosti.
[8] Zato se njene nadloge pridejo v enem dnevu, smrti in žalovanja, in lakota, in ona se popolnoma spali v ognju: za močan je Gospod, Bog, ki jo je judgeth.
[9] In kralji zemlje, ki so se zavezali, nečistovanje in slastno živel z njo, se ji Oplakivati in naricati za njo, ko se bodo gledali dim njenega požara,
[10] Stalni daljavi za strahu pred njeno muko, rekoč: Žal, žal, da je veliko mesto Babilon, da je mogočni mesto! v eni uri je tvoja sodba prihaja.
[11] In se trgovci zemlje jokajo in žalujejo nad njo, kajti nihče ne buyeth svoje blago več:
[12] blaga iz zlata in srebra in dragih kamnov in biserov, in fino perilo, in vijolične in svila, in škrlat, in vse thyine les in vse način plovila slonovino, in vse način plovila najbolj dragoceni les in medenine in železa in marmorja,
[13] in cimet in vonjav, in mazila in kadila in vina in olja in moke ter pšenica in zveri, in ovce in konje in vozove in sužnji, in duše moških.
[14] In sadje, da tvoja duša poželel se oddaljila od tebe, in vse stvari, ki so nežne in Lep se oddaljila od tebe, in ti boš jim zdi nič več sploh.
[15] trgovci teh stvari, ki so bile narejene bogata z njo, mora stati od daleč za strahu pred njeno muko, jok in jok,
[16] In rekel, oprosti, žal, da je veliko mesto, ki je bil oblečen v tančice in in škrlat in decked z zlatom in dragimi kamni in biseri!
[17] Za v eni uri, tako da je veliko bogastvo prišli zaman. In vsak poveljnik ladje, in vse družbe v ladjah, in mornarji in kar trgovanju po morju, je stal v daljavi,
[18] In jokala, ko so videli dim njenega požara, rekoč: Katero mesto je tako kot reče tega velikega mesta!
[19] In mečejo prah na svojih glavah, in jokala, jok in jok, rekoč: Žal, žal, da je veliko mesto, kjer so obogateli vsi, ki so ladje v morje, zaradi njenega Množic! v eni uri se je na pusta.
[20] Veselite se nad njo, ti nebesa, in vi, sveti apostoli in preroki, kajti Bog ti maščevali nad njo.
[21] In mogočen angel vzel kamen, velik mlinski kamen, in ga vrgel v morje, rekoč: Tako nasilje se, da je veliko mesto Babilon vrže dol in se sploh ne najde več.
[22] In glas Harpers in glasbeniki, in piskačev in trubači, ne bo več slišati na vseh v tebi se in ne obrtnik, iz kakršnega obrti moral biti, lahko najdemo več v tebi, in zvok za mlinski kamen se ne bo več slišati sploh v tebi;
[23] In svetloba sveče se svetijo ne več sploh v tebi, in glas ženina in neveste se ne bo več slišati na vseh v tebi za tvojim trgovci so bili veliki ljudje na zemlji, za s tvojim čaranja so bili vsi narodi zavedeni.
[24] In v tebi se je našla kri prerokov in svetih in vseh, ki so bili pobiti na zemlji.
Rev.19
[1] In po tem, kar sem slišal močan glas za veliko ljudi v nebesih, rekoč: Aleluja, Salvation, in slava in čast in moč, reče: Gospod, naš Bog:
[2] Za resnične in pravične so njegove sodbe: za je on ocenil odlično kurba, kar pa je poškodovana zemlja s svojim nečistovanja, in dade maščeval kri svojih uslužbencev na njeni roki.
[3] In spet so rekli, Aleluja. In njen dim dvignil za vekomaj.
[4] In štiri in dvajset starešine in štiri zveri padel in molilo Boga, ki je sedel na prestolu, rekoč: Amen, Aleluja.
[5] In glas iz prestola, govoreč: Hvalite Boga našega, vsi vi, njegovi služabniki, in vi, ki se ga bojijo, tako majhne in velike.
[6] In slišal sem, saj so glas velike množice in kakor glas mnogih vodá in kakor glas mogočnih groma, rekoč: Aleluja: za Gospod Bog vsemogočen kraljuje.
[7] Bodimo veseli in se veselite, in dati čast mu: za poroko Lamb je prišel, in njegova žena dade je sama pripravljena.
[8] In ji je bilo odobreno, da se je oblekel v tančice, čisto in belo: za fino perilo je pravičnost svetnikov.
[9] In on reče meni, Write, Blagor tistim, ki so poklicani reče poročno večerjo Jagnje. In on reče mi, To so prave nauke Boga.
[10] In sem padel k njegovim nogam, da bi ga častili. In mi reče, glej ti to ne: Jaz sem tvoj fellowservant, in tvojim bratom, ki imajo Jezusovo pričevanje: častili Boga: za pričevanje Jezusovo je duh preroštva.
[11] In videl sem nebesa odprta, in glej belega konja in on, ki sedi na njem se je imenoval Zvest in True, in v pravičnosti doth je sodil in vojno.
[12] Njegove oči so bile kakor plamen ognja, in na glavi je veliko kron, in imel je ime napisano, da nihče vedel, ampak on sam.
[13] In je bil oblečen v vesture namočeno v kri: in njegovo ime se imenuje Božja beseda.
[14] In vojske, ki so bili v nebesih mu je sledil na belih konjih, oblečene v tančice, belo in čisto.
[15] In iz ust Ide oster meč, da z njim bi moral udariti narode in kdor se jih odloča z železno palico in on treadeth tijeska gnjevne in srd vsemogočnega Boga.
[16] In On je na svojem vesture in na njegovem stegnu ime napisano, kralj kraljev, in Gospod gospodov.
[17] In sem videl angela, stoji na soncu in je zaklical z močnim glasom, rekoč, da vse kokoši, ki letijo v sredi neba, Pridite in Skupite reče večerji velikega Boga;
[18] Tako boste lahko jedli meso kraljev in meso poveljnikov, in mogućnika in meso konj in njih, ki sedi na njih in meso vseh ljudi, tako prost in obvezniški tako majhne in velike.
[19] In videl sem zver in kralje zemlje in njihove vojske, zbrane, da se spopadejo z njim, ki je jezdil konja, in z njegovo vojsko.
[20] In je bila sprejeta zver, in z njim Lažni prerok, da kovanega čudeže pred njim, s katero jim je zavedeni, da je prejel oznako zveri in jih častili, da njegovo podobo. To oboje je bilo oddanih živi v ognjeno jezero gorenja z žveplo.
[21] In ostanek bili pobiti z mečem njega, ki je sedel na konja, ki ne navaja, meč iz njegovih ust: in vse ptice so bile napolnjene z njihovo meso.
Rev.20
[1] In sem videl angela, ki prihajajo iz nebes, ki ima ključ od dna in veliko verigo v roki.
[2] In on jih imajo na zmaja, da stara kača, ki je hudič, in Satan in mu veže tisoč let,
[3] In ga vrže v brezno, in mu utihni, in določi pečat na njega, da bi ga zavaja narode ni več, dokler ne bi bilo treba izpolniti tisoč let: in potem ga je treba razvezal malo sezono .
[4] In videl sem prestole, in so sedeli na njih, in je bila sodba dana jim reče: in videl sem duše njih, ki so bili obglavljeni zaradi Jezusovega pričevanja in za Božjo besedo, in ki niso častili Zver, niti njegova podoba, niti je prejela svojo znamko na njihovih čelih, ali v svojih rokah, in so živeli in kraljevali s Kristusom tisoč let.
[5] Toda ostali mrtvi niso živeli naprej, dokler se ne dopolni tisoč let. To je prvo vstajenje.
[6] Blažen in svet je tisti, ki dade sodelovali v prvem vstajenje: na takšno druga smrt dade nima moči, vendar pa morajo biti duhovniki Božji in Kristusovi, in kraljevali z njim tisoč let.
[7] In ko se poteklo tisoč let, Satan se razvezal iz svojega zapora,
[8] In šel ven, da zavaja narode, ki so v štirih četrtletjih zemlje, Goga in Magog, da jih zbere na vojsko: število katerimi je kakor peska v morju.
[9] In sta šla gor na širini zemlje in obkrožile tabor svetih okoli in ljubljeno mesto: in ogenj je prišel iz Boga iz nebes, in jih požrla.
[10] In hudič, da jih prevarali je bil vržen v jezero z ognjem in žveplom, kjer sta zver in lažni prerok, in se mučil noč in dan na vekov veke.
[11] In videl sem velik bel prestol in njega, ki sedi na njem, iz katere obraz zemlje in nebesa pobegnili, in tam je bilo ugotovljeno, ni prostora za njih.
[12] In videl sem mrtve, velike in majhne, stojijo pred Bogom, in so bile odprte knjige: in je bila odprta še ena knjiga, ki je knjiga življenja: in mrtvi so bili sojeni po tem, kar je bilo napisano v knjigah, po svojih delih.
[13] In morje dal gor mrtvih, ki so bili v njem, in smrt in pekel podal do mrtvih, ki so bili v njih in oni so bili sojeni vsak človek po svojih delih.
[14] In smrt in pekel so bili vliti v ognjeno jezero. To je druga smrt.
[15] In kdo je ne najde zapisanega v knjigi življenja, je bil vržen v ognjeno jezero.
Rev.21
[1] In videl sem novo nebo in novo zemljo: za prvo nebo in prva zemlja je umrl, pa ni bilo več na morje.
[2] In jaz sem John videl tudi sveto mesto, novi Jeruzalem, ki prihaja navzdol od Boga iz nebes, pripravljen kot nevesta ozaljšala za svojega moža.
[3] In slišal sem močan glas iz nebes rekel: Glej, prebivališče Boga je z moškimi, in on bo prebival z njimi, oni bodo njegovo ljudstvo in Bog sam bo z njimi, njihov Bog .
[4] In Bog bo obrisal vse solze z njihovih oči in ne sme biti več smrti, niti žalosti, niti jok, ne sme biti več bolečine: za so nekdanji stvari umrl.
[5] In tisti, ki je sedel na prestolu je rekel: Glej, naredim vse stvari nove. In mi reče, Pisanje: za so te besede resnične in zvest.
[6] In mi reče, je to storjeno. Jaz sem Alfa in Omega, začetek in konec. Njemu bom dal, da je athirst v vodnjaku vode življenja prosto.
[7] je, da se Zmagovalcu podedovali vse stvari, in jaz bo njegov Bog, in on je moj sin.
[8], se pa boji, in neveren, in ostudna in morilci, in whoremongers in čarovniki, malikovalci in in vsi lažnivci, svoj delež v jezeru, ki spaljivao z ognjem in žveplom: to je druga smrt.
[9] In je prišel k meni eden izmed sedmih angelov, ki so imeli sedem vial polnih sedem šib, in je govoril z menoj, rekoč: Pridi semkaj, bom tebi pokažem nevesta Jagnje ženo.
[10] In me je odnesel v duhu na veliko in visoko goro ter mi pokaza veliko mesto, sveti Jeruzalem, padajoče z neba od Boga,
[11] Ob slavo Bogu in njena svetloba je kot reče kamen najbolj dragoceno, tudi kot jaspisa kamen, jasno, kot kristal;
[12] In imel zid velik in visok in je bilo dvanajst vrat, na vratih dvanajst angelov in imena na njih zapisana, ki so imena dvanajstih rodov Izraelovih sinov:
[13] Na vzhodu troje vrat, na severu troje vrat, na jugu troje vrat in na zahodu troje vrat.
[14] In stena mesta je dvanajst temelje, in v njih so imena dvanajstih apostolov Lamb.
[15] In tisti, ki je govoril z menoj imela zlato trstiko za merjenje mesto, in portali Uredbe, in njegovo steno.
[16] In mesto legne štirioglat, in dolžina je tako velika, kot širine in on izmeril mesto s trstom, dvanajst tisoč stadijev. Dolžina in širina in višina njej enaka.
[17] In izmeril Pogodbe stene, sto štirideset in štiri komolce, v skladu z ukrepom, človeka, ki je na angela.
[18] In gradnje zidu njega je Jasper: in mesto je čisto zlato, tako kot reče prozornega stekla.
[19] In so temelje zidu mesta obložen z vsemi način dragih kamnov. Prvi temelj je bil jaspis, drugi safir, tretji, kalcedona, četrti, smaragdno;
[20] peti, Sardonyx, šesta, Sardius, sedmi, chrysolite, osmi, beril, deveti, topaz, deseti, chrysoprasus, enajsti, hijacinta, dvanajsta, ametist.
[21] In dvanajst vrat je bilo dvanajst biserov; vsakih nekaj vrata so bila iz enega bisera: in ulica v mestu je bila čisto zlato, saj je bilo transparentno steklo.
[22] In sem videl ne tempelj njem: za Gospoda vsemogočnega Boga in Jagnje so tempelj njo.
[23] In mesto ni imel potrebe po soncu, niti na luno, da zasije v njej: za božjo slavo si ga osvetlite, in Jagnje je njihova svetloba.
[24] In narodi, ki so bile shranjene hodi v luči njim: in kralji zemlje ne prinesejo slavo in čast vanjo.
[25] In vrata njej ne sme biti zaprta sploh podnevi: za ne sme biti nobene noč tam.
[26] In oni so prinesla slavo in čast narodov v njej.
[27] In tam se v nobenem pametno vanj vsako stvar, ki defileth, niti kakršnikoli deluje je grozota, ali maketh laž: a ti, ki so zapisane v Jagnjetovi knjigi življenja.
Rev.22
[1] In mi pokaza čisto reko vode življenja, kakor kristal, ki je izvirala od prestola Boga in Jagnjeta.
[2] V sredi ulice v njej, in na obeh straneh reke, je bil tam drevo življenja, ki golimi dvanajst način sadja in dala svoj sad vsak mesec: in listje drevesa je celjenje narodi.
[3] In tam se ne bo več prekletstvo, a prestol Boga in Jagnjeta morajo biti v njem in njegovi služabniki mu služi:
[4] In oni bodo gledali njegovo obličje in njegovo ime se v njihovih čelih.
[5] In ni nobene noč tam in oni ne potrebujejo svečo, niti svetlobe sonca, kajti Gospod Bog, daje jim svetlobe: in jim bo kraljeval na veke vekov.
[6] In mi reče, te besede so zanesljive in resnične: in Gospod Bog izmed svetih prerokov poslal svojega angela, da pokažem reče svojim služabnikom, kar se mora v kratkem storile.
[7] Glej, pridem kmalu: blagor mu, da keepeth nauke prerokovanja te knjige.
[8] In jaz sem John videl te stvari, in jih slišal. In ko sem slišal in videl, sem padel častiti pred noge angelu, ki mi pokaza te stvari.
[9] Potem govori mi reče, glej ti to ne ker jaz sem tvoj fellowservant in svojega brata prerokom, in med njimi, ki hranijo izreke te knjige: Boga častili.
[10] In on reče mi, zaprite ne pa govora o prerokovanja te knjige: za čas, ki je pri roki.
[11] je, da je nepravično, naj mu bilo pravično, še vedno in on, ki je umazan, naj mu bo umazana še: in kdor je pravičen, naj mu bodo pravični še: in kdor je svet, naj mu bo svet še vedno.
[12] In glej, pridem kmalu in moja nagrada je z mano, da bi vsak človek v skladu saj se njegovo delo je.
[13] sem Alfa in Omega, začetek in konec, prvi in zadnji.
[14] Blagor tistim, ki do njegove zapovedi, ki jih lahko imajo pravico do drevesa življenja, in v mesto lahko vnesete v skozi vrata.
[15], ne da bi se psi in čarovniki, in whoremongers, in morilci in malikovalci in kdor ljubi in maketh laž.
[16] Jezus sem poslal angela rudnik pričati k vam te stvari v cerkvah. Jaz sem korenina in potomec Davida in svetlo in jutranja zvezda.
[17] In Duh in nevesta reči, Pridi. In ga pustite, da se sliši reči, Pridi. In ga pustite, da se athirst prišel. In kdor se bo pustil vzeti vodo življenja brezplačno.
[18] Za pričujem reče vsak človek, ki posluša besede prerokovanja te knjige, če se kdo reče dodate te stvari, Bog mu dodamo zla, ki so napisane v tej knjigi:
[19] In če se kdo odvzame od besed knjige tega prerokovanja, se Bog odvzame svoj del iz knjige življenja in iz svetega mesta, in od stvari, ki so napisane v tej knjigi .
[20] On, ki priča se te stvari govori, zagotovo pridem kmalu. Amen. Celo tako, daj, Gospod Jezus.
A CHIEF JUSTICE SIR ANTHONY MASON "I do understand what the Pope's Apology to Oceania means, I am a High Court Judge." HONG KONG COURT OF FINAL APPEAL CHINA
info@mensa.org.au act@mensa.org.au nsw@mensa.org.au qld@mensa.org.au sa@mensa.org.au tas@mensa.org.au vic@mensa.org.au wa@mensa.org.au King Jonas Version
John 3:16 For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life.
King James Version
Saturday, 21 September 2013
SLOVENIAN support International Council of 13grandmotherscouncil@gmail.com call for a UN WHO Superior Court
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment